Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@06:29:28 GMT

هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۵۸۶

هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

یدالله موحد صبح امروز در حاشیه راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور با اعلام اینکه دستگاه قضائی صف مردم از صف اشرار و اخلالگران در امنیت را جدا می‌داند، اظهار کرد: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که  اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد، افزود: تمام دستگیر شدگان مربوط به اعتراضات روز شنبه هستند و طی چند روز گذشته و پس از بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و تشریح جزئیات طرح سهمیه‌بندی بنزین از سوی مسئولان کشوری، هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است.

وی بیان کرد: افرادی که اقدام به تخریب اموال دولتی، عمومی و خصوصی کرده‌اند، مجازات‌های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود و به تمام مسئولان قضائی، رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان دستور داده شده که با کمک و همراهی مردم، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تلاش شود تا  کسب و کار، زندگی و خانه مردم مورد تعرض و آسیب قرار نگیرد.

موحد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین بیان کرد: دادگستری استان کرمان بنا به وظیفه نظارتی خود طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار را دنبال خواهد کرد و از دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی وسازمان صمت می‌خواهیم با جدیت موضوع را دنبال کنند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اغتشاشات دستگيري استانی سیاسی افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عکس یادگاری تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب در تهران اکران شد.

بر اساس این گزارش، دیدار اعضای تیم ملی والیبال دانش آموزی طی هفته گذشته با رهبر انقلاب صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است