Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ‌بوشهر از برگزاری بیش از ۵ هزار عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: همزمان با سالروز تاسیس بسیج به فرمان امام راحل تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان شکوه، اقتدار و مقاومت در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر برگزار می‌شود. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: هفته بسیج یادآور خاطرات با شکوه مجاهدت‌های مردمان، زنان و جوانان انقلابی و خدمتگزار است که زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری را با نجابت، فروتنی، شجاعت،  رشادت ترسیم کردند و با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) الگویی ماندگار برای همیشه تاریخ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر بیان کرد: در این هفته بیش از 5 هزار عنوان برنامه تدارک دیده شده است که با افتتاح نمایشگاه کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر این هفته آغاز شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عطرافشانی قبور مطهر شهداء را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست و افزود: بسیجیان قهرمان و قشرهای مختلف مردم با حضور در گلزار شهدای سراسر استان بوشهر ضمن عطرافشانی و گل‌گذاری بر قبور مطهر شهداء با آنان در راستای اهداف بلند امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید پیمان می‌کنند.

سردار رزمجو از برگزاری برنامه میقات صالحین در راستای هفته بسیج خبر داد و خاطر نشان کرد: بسیجیان قهرمان فردا با حضور حماسی و سازمان یافته در جایگاه نماز جمعه سراسر استان در برنامه میقات صالحین شرکت می‌کنند.

وی، برپایی میز خدمت در جایگاه نماز جمعه را از دیگر برنامه هفته بسیج دانست و افزود: نشست‌های گفتمان سازی فرهنگی و انقلابی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برپایی همایش مطالبه‌گری اجتماعی، بایدها و نبایدها در مرکز استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: همزمان با 5 آذر سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیون نفری،  تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان شکوه، اقتدار و مقاومت در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار رزمجو با بیان اینکه در این همایش بیش از 10 هزار نفر بسیجی شرکت می‌کند افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 5 آذر تجمع بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

3000 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ایلام برگزار می‌شود ‌110 ویژه برنامه در هفته بسیج در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود‌ بوشهری‌ها اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران را محکوم می‌کنند

وی، با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر برگزار می‌شود گفت: همایش تجلیل از فعالان عرصه خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی، بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و الگوهای برتر بسیج و جشنواره سرودها و آواهای بسیج از دیگر برنامه هفته بسیج در استان بوشهر است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌، ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سطح استان، اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

کد خبر 750423

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان