Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال اکبریان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با آغاز اجرای طرح مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری، ۱۲۰ سهمیه به این شهرستان اختصاص داده شد که با توجه به جمعیت موجود سهمیه خوبی است.

وی ادامه داد: تاکنون با همکاری دهیاران ۱۱۰ مورد از مشمولان این طرح شناسایی و در مرحله عقد قرارداد قرار گرفته است و امید می‌رود بزودی ۱۰ سهمیه باقیمانده را نیز جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان سامان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بر اساس برنامه زمانبندی این طرح را پیگیری کنیم و واحدهای مورد نظر را تا خردادماه سال آینده به متقاضیان تحویل دهیم.

به گزارش ایرنا، ۳۱ مرداد سال‌جاری عملیات اجرایی احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

در این طرح قرار است ظرف یک سال تمامی این واحدهای مسکونی تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

سامان در ۲۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری مسکن کارآمدی دولت سامان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری مسکن کارآمدی دولت سامان چهارمحال وبختیاری مسکن کارآمدی دولت سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تهمتن عبداللهی گفت: تا کنون از تعداد ۴۵هزار و ۴۵۵ مجوز معتبر کاغذی در استان تعداد ۹هزار و ۷۷۶ مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.  
وی افزود:بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، صاحبان همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
عبداللهی گفت:متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️از طریق گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری