Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:23:51 GMT

بازگشت استراماچونی به تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۹۳۱

بازگشت استراماچونی به تمرین استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار با نساجی مازندران از ساعت 10 در سالن مجموعه انقلاب برگزار شد.

آندره‌آ استراماچونی که روز گذشته به دلیل اینکه تدارکات استقلال کفش‌های او را در مجموعه تهرانسر جا گذاشت،‌ محل تمرین را به نشانه قهر ترک کرد، در تمرین امروز حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود در هفت ایستگاه زیر نظر مارکو کاسر تمرینات بدنسازی را انجام دادند

میلاد زکی‌پور به دلیل مصدومیت همچنان در تمرینات حضور ندارد. مدافع - هافبک چپ استقلال در دیدار با نساجی نیز غایب خواهد بود.

دیدار نساجی - استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، ساعت 16:30 دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استراماچونی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرین تیم فوتبال ملوان پیش از دیدار با هوادار برگزار شد و شاگردان مهدی تارتار برای تقابل با بنفش‌پوشان تهرانی آماده شدند.

این تمرین در هوای خنک و مطلوب انزلی برگزار شد و بازیکنان تیم فوتبال ملوان در ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن پاس‌های کوتاه را در برنامه خود قرار دادند.

پس از انجام تمرینات ابتدایی آنها زیر نظر مهدی تارتار برنامه‌های تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور کردن نقشه‌های این تیم برای دیدار با هوادار آماده کسب امتیاز در بازی خانگی روز دوشنه شدند.

این تمرین زیر نور پروژکتور انجام شد و حال هوای جالبی داشت و بازیکنان ملوان با نشاط خاصی جلسه تمرینی خود را به پایان رساندند، ملوان فردا آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با هوادار برگزار خواهد کرد.

ملوان در صورت پیروزی مقابل هوادار و شکست تراکتور مقابل فولاد می‌تواند برای اولین بار در طول فصل به رتبه چهارم جدول برسد.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!