Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@02:36:34 GMT

دفاتر خدمات الکترونيک پليس +10 فردا باز است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۲۳۵

دفاتر خدمات الکترونيک پليس +10 فردا باز است

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در روز جمعه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، مهدی سید هاشمی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 جهت اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت (المثنی)، مقرر شد فردا (جمعه یکم آذر) همه این دفاتر در سراسر کشور فعال باشند و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در سراسر کشور افزود: کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی فردا، طبق روال ساعت کاری روز‌های گذشته یعنی از ساعت 8 صبح تا 16 پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: البته این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در شهر‌های بزرگ تا ساعت 18 و حضور آخرین مراجعه کننده ادامه خواهد داشت.
هاشمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10 مراجعه کنند؟ گفت: اگر هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد یا کارتش مفقود شده است، برای اعلام درخواست صدور کارت سوخت المثنی می‌تواند به همکارانم در این دفاتر مراجعه کند، از طرفی کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند هم می‌توانند با مراجعه به این مراکز و دریافت کد رهگیری مرسوله پستی در جریان فرآیند صدور و دریافت قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمات الکترونیک پلیس 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور