Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه ۴۰ ساله انقلاب نشان می‌دهد همیشه مردم به ندای اشرار و دشمنان نظام پاسخ منفی دادند و همیشه دشمنان را مأیوس کرده‌اند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور در حاشیه راهپیمایی مردم قم در حمایت از امنیت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، ضمن تأکید بر حضور حماسی مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: بصیرت، عرق میهن، ارزش‌گرایی، باورهای دینی و دستاوردهای نظام سبب شده که مردم همیشه صف خود را از ضدانقلاب و دشمنان جدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاید مردم به برخی موارد اعتراض داشته باشند، ولی پای انقلاب و نظام مستحکم ایستاده‌اند، ابراز کرد: تجربه 40 ساله انقلاب نشان می‌دهد همیشه مردم به ندای اشرار و دشمنان نظام پاسخ منفی دادند و همیشه دشمنان را مأیوس کرده‌اند.

راهپیمایی عظیم مردم قم در واکنش به هنجارشکنی اغتشاشگران /‌ دیار انقلاب بازهم درخشید‌ + فیلمفرمانده انتظامی قم:‌ کوچک‌ترین مشکل سوءامنیتی در قم نداشتیم‌عضو هیئت‌ رئیسه مجلس: فتنه اخیر سازماندهی شده بو‌د / ‌با حضور مردم توطئه‌های دشمن راه‌ به جایی نخواهد برد‌

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حادثه اخیر شاهد بودیم که بسیاری از شهرهای کشور عرصه‌ای از خودنمایی حضور مردم برای مقابله با فتنه جدید اشرار و دشمنان ‌بود، که امروز هم در استان قم این جمیعت نشان از حضور انقلابی، توفنده، ولایی و دشمن‌شکن مردم قم دارد.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم آخرین میخ را بر تابوت دشمنان نظام وارد کرد، یادآور شد: این حضور حماسی مردم نشان می‌دهند که آنان پشت سر رهبر انقلاب و مدافع ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: مردم علیرغم اینکه مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های اقتصادی داشته ولی بازهم نشان داند پای انقلاب بوده از مسئولان مطالبه و ارزش‌های پاسداری می‌کنند.

انتهای پیام/450/

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بردسکن ضمن گرامی‌داشت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی از آن‌ها خواست به دور از هرگونه حب و بغض‌های سیاسی و منافع شخصی خود، خالصانه و صادقانه برای مردم کار کنند و در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها اهتمام جدی داشته باشند.
وی ضمن اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند که می‌طلبد متولیان امر این قشر زحمتکش جامعه را مورد توجه قرار دهند چرا که ستون اصلی تولید در کشور کارگران هستند و کار در نظام اسلامی عبادت است.
امام جمعه موقت بردسکن عنوان کرد: تولید زیربنای اقتصاد است و امروز موتور اقتصادی کشور دست کارگران است چرا که کارگران کشور تولید را به حرکت در می‌آورند و چرخ دنده‌های اصلی اقتصاد هستند.
وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگران اشاره کرد و افزود: جوانان در تولید کارآفرینی کنند و شعار سال با مشارکت مردم تحقق پیدا می‌کند.
حجت الاسلام مصوری ازصاحبان سرمایه در شهرستان بردسکن خواست ثروت خود را در مسیر تولید و اشتغال زایی در منطقه سرمایه‌گذاری کنند تا عمران و آبادانی و شکوفایی اقتصادی در منطقه ایجاد شود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم است و مردم در همه عرصه‌ها نقش اول را دارند و این بیانگر این است که نظام متعلق به مردم است و مردم باید در حفظ و هراست از نظام‌ایستادگی کنند و به حول قوه الهی مردم‌ایستاده پای کار انقلاب هستند.
امام جمعه موقت بردسکن به دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه اشاره کرد و افزود: شهید مطهری یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود و خواص و نخبگان جبهه انقلاب باید این شهید را به عنوان یک الگو و اسوه خود قرار دهند.
وی از معلمان خواست آثار شهید مطهری را به جوانان و نوجوانان بیشتر معرفی کنند چرا که نقش معلمان در مسیر علم و انسانیت همانند نقش انبیا است.
وی به رقابت بیش از ۱۳۵۰ نفر از داوطلبین کنکور سراسری نوبت اول در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان خانم و ۴۰ درصد آقا بودند که آزمون آن‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بردسکن برگزار شد.
خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور