Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیوان کاشفی رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه در این آیین با اشاره به ویژگی‌های ساختمان جدید اتاق کرمانشاه، گفت: در تمام اتاق‌های بازرگانی غرب کشور مشابه چنین ساختمانی نخواهیم داشت.

او ادامه داد: برای احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی کرمانشاه از اتاق‌های بازرگانی دنیا و برخی اتاق‌های برتر کشور الگو گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران، برای طراحی این ساختمان مسابقه‌ای برگزار شد و اخذ پروانه ساخت آن نیز حدود دو سال طول کشید.

کاشفی تاکیدکرد: محل جدید اتاق بازرگانی کرمانشاه در فضای بالغ بر یازده هزار مترمربع زمین و زیربنای ۶۸۰۰ مترمربع و در قالب چهار طبقه احداث می‌شود.

او با بیان اینکه بخش‌های مختلف و مجهزی برای این ساختمان در نظر گرفته شده، یادآوری کرد: فضای اداری مجزا، سالن اجتماعات بزرگ که در کرمانشاه ویژه خواهد بود، چند سالن جلسات برای برگزاری همزمان سمینارها و کمیته های جانبی، سالن پذیرش هیات‌های اقتصادی و تجاری، سالن جلسات B2B، محل موزه، محل نمایشگاه و... از جمله این بخش‌ها است.

او اضافه کرد: محل استقرار تشکل‌های اقتصادی زیرمجموعه اتاق نیز در این ساختمان دیده شده است.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه معتقد است، این ساختمان می‌تواند نیاز ۳۰ سال آینده بخش خصوصی استان را پوشش دهد.

کاشفی درباره برنامه زمانبندی تکمیل این پروژه نیز خاطرنشان کرد: بنا داریم ظرف یکسال کارهای سفت کاری و اسکلت ساختمان تکمیل شود و کل پروژه حداکثر در مدت دو و نیم سال به بهره‌برداری برسد.

او اعتبار برآورد شده برای احداث ساختمان جدید اتاق کرمانشاه را ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: نیمی از این اعتبار اکنون تامین شده و مابقی نیز به تدریج تامین می‌شود.

به گفته کاشفی، اعتبار این ساختمان از محل کمک‌های اتاق ایران و نقدینگی خود اتاق کرمانشاه با کمک اعضای هیات نمایندگان تامین شده است.

 

انتهای پیام/ز

 

 

کلنگ زنی ساختمان جدید اتاق بازرگانی کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان