Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:32:25 GMT

شیر بیگی: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۷۱۹

شیر بیگی: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است

ملی پوش فوتسال تیم خراسان رضوی گفت: هدف ما رسیدن به قهرمانی در لیگ است و فرقی نمی‌کند که در کجا و با چه تیمی بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سارا شیربیگی در این خصوص اظهار کرد: لیگ برتر فوتسال بانوان برای نیم فصل دوم مجدد قرعه کشی شد و طبق این برنامه جدید تیم ما در هفته اول رقابت‌ها به مصاف تیم دختران کویر مس کرمان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی‌های سخت ما در همان هفته‌های نخست نیم فصل دوم است، چون در هفته دوم و سوم هم به ترتیب به مصاف تیم‌های مس رفسنجان و سایپای تهران خواهیم رفت.

ملی پوش فوتسال تیم خراسان رضوی بیان کرد: وقتی این بازی‌های سخت پشت سر هم قرار می‌گیرند، کار را برای ما سخت‌تر می‌کنند، اما هدف ما رسیدن به قهرمانی در لیگ است و فرقی نمی‌کند که در کجا و با چه تیمی بازی می‌کنیم.

سارا شیربیگی افزود: قرعه کشی مجدد لیگ به نظر من کار درستی بود . چرا که اگر دوباره این کار را انجام نمی‌دادند هر تیمی به مدت ۲ هفته به قرعه استراحت می‌خورد. این موضوع در آمادگی بازیکنان یک تیم تاثیر می‌گذارد و آن ها را از شرایط حساس رقابت‌ها دور می‌کند.

وی ادامه داد: به طور مثال همین تیم ما در نیم فصل اول بازی‌ها سه هفته پشت سر هم به قرعه استراحت خورد و وقتی مقابل تیم پارس آرای شیراز به میدان رفتیم،  آمادگی همیشگی تیمی را نداشتیم، چون از شرایط مسابقه دور بودیم.

 

بیشتر بخوانید: قهرمانی نماینده گناباد در لیگ برتر فوتسال خراسان رضوی یک تیم لیگ برتری به صورت رسمی منحل شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی خراسان رضوی فوتسال لیگ برتر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم کاراته پاس قم که به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافته بود در بازی نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ - ۶ برابر بنیاد سنجش تهران به پیروزی رسید و راهی بازی نهایی شد.

نماینده قم در فینال هم ۱۱ - ۸ میهن آریو تهران را شکست داد و با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدار پایانی از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کاراته پسران کشور به میزبانی سالن افراسیابی تهران برگزار شد.

۳۶ تیم در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی