Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر پنجشنبه در حاشیه راهپیمایی دفاع از اقتدار و امنیت کشور در بندرعباس اظهار داشت: در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی، تبعیت ملت شریف ایران از فرمایشات مدبرانه و هدایتگر رهبر معظم انقلاب باعث شده است که انقلاب اسلامی با قدرت هر چه بیشتر به کار خود ادامه دهد.

وی عنوان کرد: برخی از اشرار و آشوبگران در برخی از استان‌های کشور پس از طرح اصلاح مصرف سوخت تلاش کردند که به اموال عمومی ضربه وارد کنند به همین جهت خون مردم به جوش آمد و به صورت خود جوش به خیابان‌های آمدند و حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان ابراز داشت: مردم شریف ایران با این راهپیمایی به دشمنان داخلی و خارجی خود نشان دادند که همواره پشت انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران به هیچ عنوان نمی‌توانند قبول کنند و اجازه نخواهند داد تا سربازان پیاده نظام آمریکایی در کشور جولان بدهند.

همتی آشوبگران اغتشاشات اخیر را عامل بر هم زدن آرامش مردم دانست و تصریح کرد: مردم از این موضوع ناراحت بوده و خودجوش در سراسر استان هرمزگان به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

وی تشریح کرد: ملت ایران اسلامی به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد که امنیت کشورشان را به خطر بیندازد.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: بابت این هوشیاری از مردم شریف هرمزگان قدردانی می‌کنم چراکه با آگاهی خود اجازه ندادند سبب سوء استفاده دشمنان شوند.

همتی گفت: مردم هرمزگان علی‌رغم نگرانی‌شان نسبت به اصلاح قیمت بنزین،این اجازه را به اشرار ندادند که اقدام به تخریب اموال عمومی کنند.

وی در پایان اذعان کرد: دولت به دنبال خدمت به مردم است و تمام تلاش خود را برای رفع نگرانی مردم انجام خواهد داد تا انقلاب اسلامی همچنان در مسیر تعاغلی گام بردارد.

 

کد خبر 4777618

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار هرمزگان راهپیمایی اغتشاشات ایران بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان قیمت بنزین شیراز بنزین بیرجند اصلاح قیمت حامل های انرژی زلزله راهپیمایی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم لرستان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای لرستان اذعان داشتند باید کسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

مردم لرستان اعتقاد دارند نباید کاری کنند که دل دشمنان شاد شود و یکی از راه هایی که می تواند از شادی دشمنان جلوگیری کند، شرکت در انتخابات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر