Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توزیع ۳۰۳ کارت همیار طبیعت دانش آموزی با هدف فرهنگ سازی وترویج حفظ منابع طبیعی در دو مدرسه شهرستان مهریز انجام شد.

وی ادامه داد: دارندگان کارت همیار طبیعت می تواند به افرادی که به طبیعت آسیب می رساند و اقدام به آلوده کرده محیط زیست و جنگل ها و مراتع می کنند، تذکر داده و گزارش های مربوطه را به این اداره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریزافزود:  کارت همیار طبیعت در دو دبستان دخترانه پروین اعتصامی و پسرانه پانزده خرداد مدوار توزیع شد.

 باقری خاطرنشان کرد: طرح همیاران طبیعت برای خبرنگاران و دیگر اقشار شهرستان مهریز در حال اجرا است.

 وی بیان کرد: این طرح در سال های اخیر با استقبال بی نظیر مردم همراه بوده  و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در اجرای این طرح به سایت hamyartabiat.frw.ir مراجعه کرده و با تکمیل اطلاعات فردی خود، برای دریافت این کارت اقدام کنند. 

کد خبر 4777371

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز منابع طبیعی و آبخیزداری یزد بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان قیمت بنزین شیراز بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند زلزله راهپیمایی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۳۲ مکمل آهن در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه فارس  توزیع شده است.

مریم مهارت با بیان اینکه کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از کمبود‌های شایع در جهان و ایران است، گفت: به منظور پیشگیری و کنترل این موضوع، طرح مکمل یاری با قرص آهن در دختران متوسطه اول و دوم مدارس استان اجرا می‌شود.
رئیس گروه تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: همچنین یک میلیون و ۲۸ هزار و ۹۲۸ مکمل ویتامین دی در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه از آغاز مهر ۱۴۰۲ تاکنون توزیع شده است.

مهارت بیان کرد:، چون گروه‌های سنی ۱۳ تا ۱۸ سال، بیشتر در معرض خطر هستند و میزان نیاز بدنی به ویتامین دی و آهن در این گروه سنی با توجه به شرایط فیزیولوژیکی و جهش رشدی که دارند بیشتر می‌شود، در طرح توزیع مکمل قرار می‌گیرند.

وی گفت: با توجه به نقشی که ویتامین دی در سلامت ایفا می‌کند و کمبود آن در دختران و پسران شایع است، مصرف ماهیانه این ویتامین به صورت مکمل ۵۰ هزار توصیه می‌شود.
بهترین منبع دریافت ویتامین دی، نور خورشید است و با توجه به اینکه نوجوانان ساعات بسیار کمی در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، نیاز به دریافت ویتامین دی در این گروه سنی افزایش می‌یابد.
 رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: برنامه پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در نوجوانان، طرح ملی توزیع شیر در مدارس، برنامه پایگاه تغذیه سالم با هدف ارتقای تأمین بخشی از انرژی، پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز و جلوگیری از عرضه مواد غذایی کم ارزش تغذیه‌ای به دانش‌آموزان از  اقدامات دیگر واحد تغذیه در مدارس است.

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!