Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهر کرمان صبح امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و صدور قطعنامه ای اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و صدور قطعنامه ای اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند که متن این قطعنامه به شرح زیر است؛

" حمد و ثنا ذات اقدس احدیّت جلّ و علا را به شکرانه نعمت با فضیلت ولایت، نظام مقدس اسلامی و عزت روزافزون ملّت ایران در پرتو هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت­ الله العظمی امام‌خامنه‌ای مدظله العالی و با درود به ارواح طیبه شهدای بلندمرتبه مقاومت و مدافه وطن، و بنیانگذار نظام اسلامی حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه، ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی مردمی لبیک به ندای‌رهبر‌معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)  در حمایت از اقتدار و امنیت کشور  با بانگ رسای توحیدی الله‌اکبر - خامنه‌ای رهبر- مرگ بر آمریکا اعلام می‌نماییم:

ما مردم انقلابی و ولایتمدار کرمان در تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، ضمن دعوت آحاد ملت به صبر و آرامش، حمایت خود را از اجرای مصوبه سران سه قوه در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام میداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما امت حزب ا... کرمان اقدام غیر قانونی جمع معدودی از اشرار ، کینه ورزان ضد انقلاب که به تحریک خاندان منحوس پهلوی و جنایتکار منافقین با حمایت مستقیم ایادی استکبار باعث بهم زدن نظم و امنیت عمومی گردیده اند، محکوم می نماییم. ما مردم پیشگام و همیشه در صحنه کرمان، ضمن مطالبه جدی از مسئولین نظام  برای توجه ویژه به قشر آسیب پذیر جامعه در تصمیم گیری ها و اهتمام در انجام وظایفشان، کنترل کامل قیمتها و نظارت بر عملکرد عرضه کنندگان ارزاق عمومی را خواستاریم. ما شرکت کنندگان در این تجمع ضمن تشکر از زمان شناسی و بصیرت مردم در جدا کردن صف خود از فتنه گران فرصت طلب و آشوبگران و موضع گیری هوشمندانه نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم کرمان و عملکرد بموقع، مجاهدانه و مقتدرانه توأم با سعه صدر نیروهای انتظامی و امنیتی بویژه نیروی انتظامی خدوم و بسیجیان سلحشور و پا در رکاب ولایت، اعلام میداریم تا آخرین نفس پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم ولایت و رهبری خواهیم بود.                                                                               

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی  امروز در آیین  معرفی رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان گفت: کرمان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی درباره عملیات غرورآفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

دادستان انتظامی قضات کشور خطاب به قضات جوان، گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح  جهانی و بین‌المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم؛ بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند و قبل از انقلاب را ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه حتی کسانی هم که قبل از انقلاب را دیده‌اند نیز گاهی یادشان می‌رود، قبل از انقلاب کجا بوده‌ایم و الان کجا هستیم، ادامه داد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و آمریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به‌دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

قدیانی با اشاره به اینکه در دل تحریم‌ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه‌زن شده‌اند، گفت: باید بپذیریم که با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور بیان کرد: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

در ابتدای این نشست حمید کریمی، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به نمایندگی از قضات محاکم تجدید نظر استان کرمان به موضاعاتی مانند شناسایی شکات حرفه ای، مشکلات معیشتی قضات و دسترسی نداشتن قضات به مسئولان عالی قضایی اشاره کرد.

در ادامه مسلم قزلباش، رییس شعبه 15 دادگاه حقوقی شهر کرمان به نمایندگی از قضات محاکم بدوی استان کرمان گفت: قضات با کار و تلاش شبانه روزی در حال جهاد هستند و بایستی خدمات قضات مومن، نمونه، شجاع و متعهد از طریق رسانه های جمعی منعکس شود و همچنین بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات شکات حرفه ای تاکید کرد.

در ادامه پوریا جوادی، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به نمایندگی از قضات دادسراهای سراسر استان نیز بر دسترسی قضات به پرونده ارزشیابی خود تاکید کرد و گفت: منابع انسانی مهم ترین سرمایه در دستگاه قضایی است و باید از نیروی انسانی صیانت شود.

 در این آئین ازخدمات غلامعباس مبشری قدردانی و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است