Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم سایپا تهران گفت: با بازگشت داورزنی به فدراسیون والیبال، مطمئنا شرایط بهتر و مشکلات حل خواهد شد

ناصر شهنازی پس از پیروزی تمیش مقابل پیام مشهد در هفته هفتم لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و تماشاگران از این دیدار لذت بردند. روز به روز بهتر می‌شویم و در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عملکرد داوری در این دیدار، خاطرنشان کرد: عملکرد داوری مشکلی نداشت. اگر هم اعتراضی صورت گرفته، از سوی بازیکنانم نبوده است. کری زیر تور بوده و عکس‌العملی از سوی بازیکنانم مشاهده نکردم.

سرمربی ساپیا تهران در مورد تماشاگران مشهدی، تصریح کرد: مشکلی بابت تماشاگران نداشتیم. این جوانان در حال حاضر هیچ دلخوشی ندارند و دلخوشی آنان همین بازی‌هاست. به سالن می‌آیند تا خود را تخلیه کنند. نمی‌توان به آنها ایرادی گرفت. برخی حرف‌ها طبیعی است و باید به آنان حق داد. هر موقع به مشهد آمدم شرایطم خوب بوده و از تماشاگران مشهدی بی‌احترامی ندیدم.

شهنازی در رابطه با بازیکنان جدیدش در این فصل، ادامه داد: دو سه بازیکنم در ابتدای لیگ به تیم اضافه شدند. طبیعی است که این بازیکنان را در شرایط بازی به مرز آمادگی برسانیم. شرایط تیم بازی به بازی بهتر می‌شود. مدیریت خوبی در باشگاه داریم. در سال جاری برای تیم سنگ تمام گذاشتند و سعی می‌کنیم جواب زحماتشان  را بدهیم، اما تیم‌های بزرگی در لیگ سال جاری حضور دارند که شرایط را سخت می‌کند. سعی می‌کنیم مثل سایر تیم‌ها به مرور بهتر شویم.

وی در خصوص هدف و پیش‌بینی‌اش از جایگاه سایپا در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، عنوان کرد: هدفمان قرارگیری جزو هشت تیم برتر است. سپس برنامه می‌ریزیم تا به جمع چهار تیم صعود کنیم. سایپا این قدرت را دارد که جزء چهار تیم نهایی لیگ برتر قرار گیرد. روز به روز عمکردمان بهتر می‌شود و بهتر از این هم خواهد شد. پتانسیل بازیکنانم بالاتر از این‌هاست.

سرمربی سایپا تهران در خصوص بازگشت داورزنی به فدراسیون والیبال، تاکید کرد: صددرصد باید محمدرضا داورزنی برای فدراسیون والیبال انتخاب می‌شد. یک چیز طبیعی است. برای والیبال ایران تلاش زیادی کرده و حقش بود که به فدراسیون بازگردد. با بازگشتش به فدراسیون مطمئنا شرایط والیبال خیلی بهتر و مشکلات حل خواهد شد. داورزنی برای والیبال ایران بسیار مفید است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم سایپا تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد