Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@05:38:41 GMT

افزایش ۴۰ درصدی مصرف CNG در کردستان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۰۱۷

فرزاد اصلانی در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در سطح استان تعداد ۷۰ جایگاه سوخت مایع و ۵۰ جایگاه CNG فعالیت می‌کنند.

اخبار اقتصادی- مسئول سامانه هوشمند فرآورده‌های نفتی استان کردستان همچنین از افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی مصرف CNG در استان بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کسانی که کارت سوخت ندارند و یا به هر دلیل کارت آنها از بین رفته است با مراجعه به  دفاتر پلیس + ۱۰ با ارائه کارت شناسایی و برگ سبز خود در راستای کسب کارت سوخت اقدام کنند و این امکان در همه شهرستان‌ها وجود دارد.

اصلانی بیان کرد: تا شنبه هفته آینده سه جایگاه سوخت مریوان هم برقرار می‌شود و مشکل ۸۰ درصد مردم در این حوزه  برطرف خواهد شد.

در ادامه این جلسه، سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان کرد: برای اخذ حقوق مردم و تامین منابع مالی شهروندان آنطور که لیاقت و شایسته آنان است همه دستگاه‌های متولی که دخیل بر نظارت بازار هستند موظفند پایه‌کار باشند.

وی دغدغه خود را آسایش و امنیت جامعه هدف عنوان کرد و افزود: تعزیرات حکومتی همواره در کنار دیگر دستگاه‌های متولی بازرسی‌هایی از سطح بازار انجام داده است و از ۲۶ آبان‌ماه تا ساعت ۸ شب در مرکز استان و ساعت ۶ بعد از ظهر در شهرستان‌ها گشت‌های مشترک بازرسی عجیل کرده است.

حسینی در ادامه آرامش در سطح بازار را مهم عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر گران‌فروشی در خصوص کالا و خدمات استان دریافت نشده است.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۳۵ در تعزیرات حکومتی پاسخگوی شنیدن و بررسی شکایات مردم در خصوص گران‌فروشی است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تنظیم بازار استان کردستان استان کردستان تعزیرات تنظیم بازار منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،آرش آریانزاد میگوید: به دنبال بارش‌های اخیر حجم آب ذخیره در پشت سد‌های استان به ۷۲ درصد رسیده است.
وی افزود: در حال حاضر ۸ سد استان شامل سد‌های عباس آباد و سبدلو بانه، چراغ‌ویس سقز، گاران مریوان، زیویه کامیاران، قشلاق و آزاد سنندج و زریبار مریوان سرریز کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه از ابتدای سال آبی جاری، ۴۲۰ میلیمتر متوسط بارندگی استان بوده افزود: شهرستان‌های مریوان با هزارمیلیمترو بانه با ۸۰۰ میلیمتربیشترین میزان بارش‌ها را به خود اختصاص داده اند.
بارندگی سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.
کارشناس اداره هواشناسی استان نیز میگوید: در بارش‌های اخیر سلین هورامان با ۹۴ میلیمتر و سرواباد با ۸۶ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته اند.
هواشناسی کردستان اعلام کرد از فردا نیز موج جدید بارشی نیز آسمان استان را در بر میگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد