Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:43:39 GMT

بصیرت مردم فتنه اخیر را خنثی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۲۳۳

بصیرت مردم فتنه اخیر را خنثی کرد

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام روز پنجشنبه به مناسبت نخستین روز از هفته بسیج در دیدار با جمعی از بسیجیان استان افزود: اغتشاشات و فتنه اخیر سخت، شدید و به هم پیچیده بود که مردم بصیر، با توکل به خدا و پیروی از رهبری این فتنه را پشت سر گذاشتند و نورانیت کسب کردند.

وی گفت: در زمان حاضر، رهبری، سپاه، نیروهای مسلح انتظامی، نظامی و همه، یک عرصه نورانی دیگر در کشور را به وجود آوردند و به جهانیان نشان دادند که مردم از ولایت فقیه پیروی می‌کنند و راه خود را از آشوبگران جدا می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام، با توجه به طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین گفت: برای فتنه‌گران این افزایش قیمت یک بهانه بود تا با فتنه و آشوب به نظام ضربه بزنند اما مردم با بصیرت خود مقابل این فتنه ایستادگی کردند.

امام جمعه شهرکرد افزود: مردم در مقاطع خاص و پیچیده بصیرت خودشان را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن مساله بصیرت به عنوان یک مساله کلیدی مطرح شده، اظهار داشت: در بصیرت کارهای مردم سامان پیدا می‌کند و دشمنان خدا زمین‌گیر می‌شوند.

امام جمعه شهرکرد، به مردم و مسوولان توصیه کرد، به هر میزان که می‌توانند بر بصیرت دینی، ایمانی، تاریخی و انقلابی خود بیفزاید تا یک قدرتی ایجاد شود که بتوانیم در هر مقطعی تصمیم گیری صحیح داشته باشیم.

نکونام بر تصمیم‌گیری به موقع از سوی مسوولان و مردم تاکید کرد و گفت: گاهی موقعیت ناشناسی و تداخل امور و مشابه‌شدن مسائل کار را سخت می‌کند.

به گزارش ایرنا، مردم شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه در یک اقدام خودجوش با تجمع در مصلای امام خمینی (ره) نسبت به اشرار حوادث اخیر کشور اعلام انزجار و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

طرح اصلاح قیمت بنزین بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته است تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته علی ربیعی سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری دستور پرداخت یارانه‌های حاصل از اجرای این طرح را از شامگاه ۲۷ آبان صادر کرده است

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

از ۳۰آبان ماه تا ۶ آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد