Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:36:59 GMT

مصرف بنزین پس از سهمیه بندی چه تغییری کرد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۲۴۷

مصرف بنزین پس از سهمیه بندی چه تغییری کرد؟

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان اینکه میانگین مصرف بنزین در کشور حدود ۹۰ میلیون لیتر در روز است گفت: مصرف بنزین پس از اصلاح قیمت ۳۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، نعمت الله ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در خصوص روند اصلاح قیمت بنزین توسط دولت در کشور با اشاره به اینکه اصلاح قیمت بنزین تصمیم یک شبه نبوده است اظهار داشت: این تصمیم براساس نقشه راه اقتصادی در آذرماه ۹۴ که در آن اصلاح ساختار بودجه و ساختار اقتصادی در اولویت قرار گرفته بود ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مصرف CNG در کشور افزایش یافت

ترکی در ادامه با بیان اینکه سیاست کاهش فقر مطلق و حمایت از اقشار کم درآمد یکی از برنامه های اولویت دار دولت بود که از سال ۹۳ آغاز شده است گفت: در حال حاضر میزان دریافتی یک خانوار تحت حمایت در نهاد حمایتی به ۵۰۰ تا ۶۰۰هزار تومان برای یک خانواده ۵ نفره رسیده است.

وی در ادامه گفت: میانگین مصرف بنزین در کشور که حدود ۹۰ میلیون لیتر در روز است و طبق آخرین آمار پس از اعمال اصلاح قیمت بنزین نزدیک به ۳۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با تاکید بر اینکه دولت از درآمدهای پایدار خود در عمران و آبادانی هزینه می کند بیان داشت: از این درآمدهای پایدار در بودجه جاری کشور استفاده نخواهد شد.

ترکی اظهار داشت: هرگونه گرانی و افزایش قیمت در اجناس و مواد در اصناف پذیرفتنی نخواهد بود لذا سامانه ۱۲۴ در اختیار شهروندان قرار گرفته است و مردم می توانند از طریق این سامانه موارد را اعلام کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین مدیریت مصرف بنزین بنزین سهمیه بندی بنزین پمپ بنزین مشرق دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزارتومان و هر شانه ۶۰ هزارتومان است که متاسفانه کماکان کمتر از نرخ تمام شده و منطقی عرضه می شود.

به گفته او، با توجه به تغییر مولفه های تولید و زیان مرغداران، انتظار می رود که هرچه سریع تر قیمت مصوب اصلاح شود تا حذف گله ها شدت نگیرد.

کاشانی تولید روزانه تخم مرغ را ۳ هزار و ۷۰۰ تن اعلام کرد و افزود: بنابر آمار ماهانه حداکثر ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور مصرف می شود.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار ماهانه ۱۰ هزارتن تخم مرغ مازاد تا خرداد ماه باید از مرغداران خرید تضمینی شود تا بازار به تعادل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها