Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:53:36 GMT

اعلام برنامه‌های هفته بسیج در مهریز

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۴۳۴

اعلام برنامه‌های هفته بسیج در مهریز

سرهنگ علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج مهریز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ضمن گرامی داشت هفته بسیج، از برگزاری۷۰ برنامه با عنوان روز شمار‌های مختلف در شهرستان مهریزخبر داد و گفت: اولین روز از هفته بسیج به نام، بسیج مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شده که در این روز مراسم غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه این شهرستان، سرکشی از خانواده شهدا و یادمان شهدای نصیری در روستای باغدهوک این شهرستان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: روز شمار دوم این هفته به نام بسیج، اخلاق و معنویت نامگذاری شده است و  مراسم این روز انجام خدمات گروه جهادی موسسه تامین درمان بسیجیان دندانپزشکی، همایش اقتدار بسیج و مسابقه تنیس روی میز ویژه بسیجیان برگزار می‌شود.

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: سومین روز از هفته بسیج که به نام بسیج، علم و فناوری محلات و روستا‌ها است برنامه‌ی شاخص این روز گشت محله‌ای به وسیله تیم‌های گشت پایگاه‌ها مختلف شهرستان مهریز انجام می‌شود.

او افزود: برگزاری همایش بانوان بسیجی با عنوان روز شماربسیج سبک زندگی اسلامی ایرانی در مهدیه مزویرآباد برگزار می شود.

فرمانده ناحیه بسیج مهریز بیان کرد: در چهارمین روز از هفته بسیج که به نام بسیج، فرهنگ و بصیرت نام گذاری شده صبحگاه مشترک ادارات، نیرو‌های نظامی، انتظامی و رژه موتوری در میدان صبحگاه سپاه مهریز و اعزام گروه‌های جهادی ادارات به همراه میز خدمت در روستای خورمیزات این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: جشنواره شجره طیبه صالحین و جلسه هیات امنای مساجد به همراه مراسم جشن چهل سالگی بسیج در پنجمین روز هفته بسیج با عنوان بسیج، دفاع و امنیت در سالن شهید کشاورزی مهریز انجام می‌گیرد.

او افزود: ششمین روز این هفته با عنوان بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسان، اعزام گروه‌های جهادی به روستای ارنان به هدف خدمت به محرومین این روستا انجام می‌شود.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: پایان هفته بسیج با برگزاری مراسم شهدای آبروی محله در مسجد میرک آباد شهرستان مهریز همزمان با نماز مغرب و عشا برپا می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری ۷۰ برنامه مختلف در هفته بسیج در مهریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند