Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:01:48 GMT

اجرای ۱۰۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سرایان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۷۱۸

اجرای ۱۰۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سرایان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن امانتی عصر پنج شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج ناحیه سرایان اظهار داشت: این برنامه ها از ۲۹آبان تا ۶آذر به صورت پنج برنامه متمرکز ناحیه ای، ۴۰برنامه در حوزه ها و۶۰برنامه به صورت پایگاهی برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به شعار چهلمین سال تاسیس ارتش بیست میلیونی «۴۰سال، خدمت، ۴۰سال جهاد و۴۰سال ایثار و شهادت» اظهار داشت :امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ترویج روحیه بسیجی وایجاد هسته های مقاومت در جامعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، در طول هفته بسیج در این مدت گروه های جهادی محله محور نیز علاوه بر خدمات رسانی در برداشت زعفران، در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و رسیدگی به محرومان فعالیت هایی را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه های هفته بسیج در چهل سالگی این نیرو در شهر سرایان وبخش های آیسک و سه قلعه افزود:یکی از برنامه ها در سال‌جاری حضور مدیران دستگاه های اجرایی در پایگاه های بسیج وآشنایی با ظرفیت های بسبج به منظور مشارکت در ارائه خدمت وبرگزاری میز خدمت است. 

وی اضافه کرد: دیدار با امامان جمعه، سرکشی ودیدار با خانواده شهدا، غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، حضور سازمان یافته بسیجیان در میقات صالحین و نماز جمعه، نشست بصیرتی با موضوع گفتمان انقلاب وگام دوم از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان سرایان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با بیان اینکه در شهر سه قلعه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا می شود افزود:نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بسیج نیز در سرایان برپا خواهد شد.

سرهنگ امانتی از توزیع سبد کالا وتحویل جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت واعزام راهیان نور دانش آموزان دختر در این هفته خبرداد.

کد خبر 4777791

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه انصار الرضا ع خراسان جنوبی سرایان هفته بسیج بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین قیمت بنزین شیراز بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند راهپیمایی زلزله هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان