Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال شخصی خود نوشت که بیانیه ۷۷ چهره اصلاح طلب در مورد آشوب‌های اخیر را امضا نکرده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا جلالی‌پور فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال شخصی خود نوشت که بیانیه ۷۷ چهره فعال اصلاح طلب در مورد آشوب‌های اخیر را امضا نکرده است.

بیشتر بخوانید: آیا قوه‌قضائیه با عوامل اصلاح‌طلب حامی آشوب‌های مسلحانه برخورد می‌کند؟ امضای «شهین‌دخت مولاوردی» پای بیانیه ۷۷ اصلاح‌طلب/ آیا حیات سیاسی دستیار سابق روحانی به پایان می‌رسد؟

اشاره جلالی‌پور به بیانیه‌ای است که ۲۶ آبان ماه سالری جاری منتشر شد و به امضای ۷۷ نفر از چهره‌های اصلاح طلب رسیده بود و در این بیانیه از حکومت خواسته بودند با حافظان امنیت برخورد شود!

این فعالان سیاسی اصلاح طلب در این بیانیه خواسته بودند به خواست مردم احترام گذاشته شده و همچنین با عادی‌سازی روابط خارجی بساط تحریم‌ها جمع شود!

بر پایه این گزارش، محسن آرمین، ابراهیم اصغرزاده، علی تاجرنیا، سعید حجاریان، عبدالله رمضان‌زاده، فیض‌الله عربسرخی، علیرضا علوی تبار، الهه کولایی، محمد کیانوش‌راد، شهیندخت ملاوردی، عبدالله ناصری، آذر منصوری، حمید آیتی (همسر شهیندخت ملاوردی) و حسین کروبی از جمله افرادی بودند که زیر این بیانیه را امضا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا جلالی‌پور البته توضیح نداده که چرا نام وی در بیانیه موسوم به ۷۷ اصلاح طلب در خصوص آشوب‌های اخیر درج شده اما تاکید کرده که اگر احیانا بیانیه و یا متنی را امضا کند در کانالش منتشر خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین پوریا جلالی پور گروه ۷۷ 77 چهره اصلاح طلب الهه کولایی محسن آرمین اصلاح طلبان مشرق شهیندخت ملاوردی علی تاجرنیا حسین کروبی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان