Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال امید حداقل در بازی‌های دوستانه عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نداده است!

طرفداری- تیم فوتبال امید کشورمان از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در زمین تمرینى مجموعه لوسیل برابر تیم المپیک قطر قرار گرفت.

در دقایق ابتدایى این بازى خالد منیر روى اشتباه مدافعان ایران صاحب توپ شد و دروازه معراج اسماعیلی را گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه هشتم نیز محمد وعد با یک ضربه سر دومین گل بازی را به ثمر رساند.

 به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، براساس این گزارش، در ادامه بازیکنان ایران به جریان بازى برگشتند و امید نورافکن با یک شوت سنگین در دقیقه 16 یکى از گل‌هاى خورده را جبران کرد. تیم ایران در ادامه صاحب توپ و میدان بود و بارها روى دروازه حریف خطر‌ساز شد، اما به گل نرسید.

در نیمه دوم حملات ایران ادامه یافت همچنین حسین‌زاده، قائدى، آزادى و شریفى وارد زمین شدند. در دقیقه 89 مهدى قائدى از دروازه‌بان حریف عبور کرد و محمد البکرى مجبور به خطاى عمد شد تا با کارت قرمز از زمین خارج شود، اما داور در این صحنه اعلام پنالتى نکرد و در نهایت بازى با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان تمام شد.

تیم فوتبال امید کشورمان بازی مقابل قطر را با ترکیب معراج اسماعیلی، امید نورافکن، عارف آغاسی، امیر روستایی، محمد مسلمی‌پور، محمد خدابنده‌لو، سینا زامهران، یونس دلفی، على شجاعی، رضا شکاری و رضا جبیره آغاز کرد.

بدین ترتیب شاگردان حمید استیلی اردوی آبان ماه خود را با دو شکست (یکی مقابل قطر و دیگری مقابل اندونزی) و یک تساوی (مقابل اندونزی) به اتمام رساندند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز