Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از پنجشنبه شب با تقویت جریانات شمالی و ریزش هوای سرد در استان دمای هوا به شکل محسوسی سردتر می‌شود به طوریکه انتظار می‌رود اعداد دماسنج‌ها بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش یابد.

او ادامه داد: نفوذ این جریانات سرد به سیستان و بلوچستان همراه با وزش باد‌های شدید در شمال استان خواهد شد که با شدت کمتر در مرز شرقی و نوار غرب استان نیز جریان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: این شرایط پیامد‌هایی نظیر کاهش شدید و احتمال خیزش گرد و غبار را در پی خواهد داشت. البته با توجه به سرمای هوا احتمال مه آلود شدن برخی محور‌های مواصلاتی بویژه نقاط کوهستانی وجود دارد.

او  از تداوم فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های عددی بارش همچنان تا بامداد جمعه در غالب نقاط استان بویژه مناطق مرکزی، جنوب، سواحل و روی دریا ادامه دارد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رگبار و رعد و برق، تندباد لحظه‌ای با احتمال تگرگ نیز در این مدت در اغلب نواحی استان وجود دارد، افزود: با توجه به میزان بارندگی‌ها احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

او بیان کرد: همچنین در این مدت دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ع

باد‌های سرد شمالی در سیستان و بلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان بارانی شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان گزارش باران مخابره شد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طی 24 ساعت اخیر از 41 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان سیستان و بلوچستان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان واقع در شمال استان گزارش باران مخابره شد که این بارندگی در زابل آبگرفتگی معابر را در پی داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از تیمورآباد از توابع شهرستان هامون 32، زابل 7.9، زهک 1.5، هامون 3.6، هیرمند 0.1، زاهدان 1.8، چاه رحمان از توابع زاهدان 31، نصرت آباد 1.7 و خاش 0.6 میلیمتر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: تا امشب در سطح استان به ویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

حیدری ادامه داد: شنبه تا سه‌شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • سیستان بارانی شد
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر