Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:44:17 GMT

سانچز: امیدهای ایران سازمان یافته و قدرتمند هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۹۸۰

سانچز: امیدهای ایران سازمان یافته و قدرتمند هستند

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال و تیم المپیک قطر پس از دیدار برابر ایران گفت:خوشحالیم که با یک تیم قدرتمند و سازمان یافته بازی کردیم.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فلیکس سانچز در پایان مسابقه امشب برابر تیم امید ایران گفت: ما به دنبال انجام یک بازی قوی در سطح مناسب برابر حریفی قدرتمند بودیم و همانطور که انتظار داشتیم ایران چنین شرایطی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با قدرت و سازمان یافته بازی می‌کردند و در دقایقی از بازی فشار زیادی به ما وارد کردند. باید بگویم از انجام این بازی رضایت کامل داشتیم و به اهداف خودمان رسیدیم.

بیشتر بخوانید: شکست تیم امید ایران مقابل قطر در دیداری دوستانه

سرمربی قطر در پایان گفت: تیم ایران در گروه ما حضور ندارد و به همین دلیل از هر نظر حریف بسیار خوب و شایسته ایبرای این بازی بود. هدف ما شناسایی عملکرد نفرات در یک بازی درگیرانه و محکم بود که به آن رسیدیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین تیم ملی فوتبال قطر تیم امید ایران سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران فلیکس سانچز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان

به گزارش ورزش سه، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا حاضر شد و در ابتدا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در ادامه تاکید کرد: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد