Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه، با بیان این که سال قبل حدود هفت میلیون نفر از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید کرده اند، ادامه داد: سالیانه ده‌ها و صد‌ها هزار از جوانان و نوجوانان در هفت منطقه عملیاتی بازدبد می‌کنند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار یعقوب سلیمانی در اختتامیه اولین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور، با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهارداشت: در طول هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار شهید طلبه تقدیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ترویج و زنده نگهداشتن مفاهیمی مانند بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت را ضروری دانست و تصریح کرد: جشنواره ره آورد سرزمین نور تا بحال ۱۶ دوره برگزار شده است و امسال ۱۷ مین دوره آن برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه، با بیان این که سال قبل حدود هفت میلیون نفر از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید کرده‌اند، ادامه داد: سالیانه ده‌ها و صد‌ها هزار از جوانان و نوجوانان در هفت منطقه عملیاتی که پنج منطقه آن در خشکی و دو منطقه آن نیز در روی آب است، بازدید می‌کنند.

وی برگزاری جشنواره را برای انتقال هر چه بهتر احساس و رهاورد‌های زائران این مناطق مناسب دانست و گفت: جمع‌آوری آثار این جشنواره می‌تواند مورد بهره‌برداری نسل‌های آینده قرار بگیرد.

سلیمانی به ۴۰ سالگی عمر انقلاب اسلامی با تمام توطئه‌ها، مکر‌ها و حیله‌های دشمنان اشاره کرد و اذعان داشت: این‌ها همه از برکات حماسه، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان است.

وی با تکیه بر سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر این که بسیج شجره طیبه‌ای است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت عشق را می‌دهد خاطرنشان کرد: حضور بسیج در عرصه‌های بازدارندگی، در کنار عرصه‌های دیگر نیز چشمگیر است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه، ادامه داد: نقش بسیج در کشور‌های سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن محسوس است و می‌توان دید که چگونه نقشه راهی برای لشکر‌های بزرگی مانند؛ فاطمیون، نجباء، حیدریون و حشدالشعبی ترسیم شده است.

وی با بیان این که امام خمینی (ره)، همواره دست بسبجیان را می‌بوسید و به آنان افتخار می‌کرد، ابراز داشت: از جمله دعا‌های امام خمینی (ره) این بود که با آنان محشور شود و به خلوص آنان غبطه می‌خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار یعقوب سلیمانی قرارگاه مرکزی راهیان نور فرهنگ شهادت مناطق عملیاتی جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است

اکبر محمدی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

محمدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم باردیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان نیز در این دیدار گفت: آمادگی، دانش بروز، بهره گیری از نیرو‌های مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور