Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@12:05:30 GMT

استیلی: از نظر تاکتیکی از بازیکنانم رضایت دارم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۰۱۹

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال حمید استیلى درباره شرایط آماده سازی ایران گفت: ما ٣ مسابقه تدارکاتى بسیارمفید برگزار کردیم که از هر نظر به ما کمک کرد. در دقایق ابتدایى بازى امروز غافلگیر شدیم و بچه ها با تمرکز کافى درجریان مسابقه قرار نگرفتند. به همین دلیل با دو گل از حریف عقب افتادیم اما در ادامه بازى خیلى زود یکى از گل هاى خورده را جبران کردیم و بارها صاحب موقعیت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا دقایق پایانى نسبت به حریف برترى کامل داشتیم و بازى را دراختیار گرفتیم.

سرمربى تیم امید اضافه کرد:همانطور که سانچز سرمربى تیم قطر هم در مصاحبه بعد از بازى اعلام کرد تیم ما سازماندهى مناسبى داشت، به خوبى توپ را از حریف مى گرفتیم و با دوندگى مناسب در زمین آنها مالکیت را در اختیار داشتیم. البته در صحنه دقایق پایانى قائدى از دروازه بان هم عبور کرد و مقابل دروازه خالى قرار داشت اما داور علیرغم اخراجسنگربان حریف معتقد به پنالتى نبود و خطا را بیرون از محوطه جریمه اعلام کرد. به طور کلى داور قطرى طبیعتا با تیممیزبان مهربان تر بود. به هر صورت علیرغم اشتباهات چند دقیقه اول از عملکرد بچه ها در برابر تیم قدرتمند قطر راضىبودم. حریف ما تیم بسیار خوبى بود که حتما یکى از قدرت هاى مسابقات انتخابى محسوب مى شود و چندین بازیکنخارجى در اختیار دارد که با ملیت قطرى بازى مى کنند و از این نظر یک تیم بین المللى است.به هر صورت بازى تدارکاتى فرصت مرور برنامه ها و آزمایش برنامه هاى تاکتیکى است. ما در ٣ بازى با سه آرایش و سیستم متفاوت بازى کردیم تااستراتژى درست و مناسب را انتخاب کنیم.

استیلى در پایان گفت:ما در این اردو به خواسته هاى خودمان رسیدیم و نقاط ضعف و قوت را به خوبى شناسایى کردیم. بازیکنان را در پست هاى مختلف مورد آزمایش قرار دادیم. حتى امشب به دلیل غیبت و مصدومیت بعضى از نفرات از امیرروستایى و حتى حسین زاده براى اولین بار در پست دفاع راست استفاده کردیم که عملکرد بسیار خوبى داشتند.مسئله بعدى براى ما بالا بردن توان جسمى بازیکنان است که باید در فرصت کوتاه باقیمانده روى این موضوع کار کنیم و با آمادگى کامل وارد مسابقات شویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی امید حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی