Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی پنجشنبه در هفتمین همایش انجمن علمی ارتباطات تبلیغ حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) قم اظهار داشت: دشمنان گفتند آشوبی را در ایران ایجاد می‌کنیم و مردم را به سطوح می‌آوریم تا در برابر حکومتشان قیام کنند.

وی بیان داشت: سلطنت‌طلب‌ها، منافقان، آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای اروپایی که در هشت سال جنگ تحمیلی با بمب‌ها و سلاح‌های خودشان مردم ایران را به خاک و خون کشیدند، حالا آمدند از حقوق بشر دم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید گفت: دشمنان با سرمایه‌گذاری و ایجاد تشکیلات می‌خواستند طبق نظرشان یک جریانی به وجود آید و حتی سلطنت‌طلب‌ها نیز به میدان آمدند.

آیت‌الله نوری همدانی این اقدام‌های دشمنان را ناشی عدم درک صحیح آن‌ها از اسلام دانست و گفت :این کار خیلی اشتباه است، این‌ها واقعا اسلام را نشناختند، مسلمان در اعماق دلشان آن بصیرت، ایمان و عقیده را دارند ازاین‌رو هزار سال دیگر هم به شما فرصت و امکان نخواهند داد که به میدان بیایید. 

وی بابیان اینکه در ابتدای شروع این آشوب‌ها برخی‌ها خیلی نگران بودند، افزود: دشمنان نظام اسلامی نقشه کشیدند که بتوانند همچنین شورشی را به وجود آورند اما کم‌کم مشت آن‌ها باز شد.

آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد:‌ آن‌ها باید بدانند اسلام در اعماق دل مردم جا دارد و با پیروزی انقلاب اسلامی مردم گم‌شده خود را پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم سالیان دراز تحت سیطره استبداد و آمریکا بودند، ولی به برکت انقلاب کرامت خود را به دست آوردند و با جهاد توانستند قدرت زیادی پیدا کنند.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به دشمنان ملت ایران بیان کرد: مگر می‌شود به جنگ این مردم بیایید، حتی اگر چند دفعه هم بیایید که ما می‌دانیم خواهید آمد، بازهم ذلت‌بار شکست خواهید خورد.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد.

برچسب‌ها حوزه علميه قم آیت الله العظمی نوری همدانی همایش پروندهٔ خبری ناآرامی و اعتراض‌ها به تغییر قیمت بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم آیت الله العظمی نوری همدانی همایش حوزه علميه قم آیت الله العظمی نوری همدانی همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!