Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@07:35:18 GMT

4 کشته و 3 مصدوم براثر تصادف در گیلان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۵۴۴

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: بر اثر برخورد ۲ خودرو در محور بندرانزلی به رضوانشهر ۴ نفر جان باختند و ۳ نفر نیز مصدوم شدند.

پیمان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت از یک تصادف مرگبار در محور بندرانزلی به رضوانشهر خبر داد و اظهار داشت: امروز یک خودرو پژو 206 با یک پراید در محور بندرانزلی به رضوانشهر با هم برخورد داشتند که 4 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند و 3 نفر نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان افزود: تکنسین مرکز اورژانس گیلان بلافاصله پس از وقوع حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند و اقدامات درمانی لازم را انجام دادند و با پشتیبانی هلال احمر استان، مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی انتقال داده شدند.

اسدی از وقوع یک تصادف دیگر در اتوبان رشت به تهران خبر داد و گفت: یک خودرو پژو 206 با یک پراید نیز در اتوبان رشت به تهران با هم برخورد داشتند که 5 نفر از سرنشینان در این حادثه مصدوم شدند که 4 نفر از آن‌ها به بیمارستان انتقال داده شدند و یک نفر از مصدومان نیز در صحنه تصادف مورد مداوا قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در 8 ماهه نخست امسال 377 نفر در اثر تصادف در گیلان جان خود را از دست دادند که آمار جانباختگان نسبت به سال گذشته 10.3 درصد کاهش یافت و 55.7 درصد از افراد فوت شده ساکن شهر، 43.3 درصد نیز ساکن روستا بودند.

اوج مرگ و میر ناشی از تصادفات در گیلان در سال 1396 بوده و کمترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات نیز مربوط به سال 98 است و بیشترین آمار جانباختگان تصادف مربوط به عابران پیاده، موتور سیکلت‌‌سواران و سرنشینان خودروهای شخصی است.

در 8 ماهه نخست امسال، شهرستان املش با کمترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادف همراه بوده و بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادف نیز مربوط به شهرستان تالش است همچنین شهرستان رشت و صومعه‌سرا نیز دارای بیشترین درصد تصادفات منجر به فوت هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت