Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپانی فکر می‌کند  برناردو سیلوا توانایی تبدیل شدن به یکی از بزرگترین بازیکنان در جهان فوتبال را دارد،و با کسب جام های معتبر برای باشگاهش می‌تواند در میان نامزد های اصلی کسب توپ طلا قرار بگیرد.

طرفداری- کاپیتان سابق منچسترسیتی طرفدار پر و پا قرص این بازیساز پرتغالی است و معتقد است او از پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینسنت کمپانی درباره او گفته است : برناردو سیلوا در مسیر تبدیل شدن به اسطوره منچسترسیتی قرار دارد، و من هیچ دلیلی نمی‌بینم که او از نامزد های اصلی کسب توپ طلا نباشد.

به نقل از سایت گل و به قلم کریس برتون، این بازیساز 25 ساله پس از درخشش در استادیوم اتحاد با لباس موناکو در چمپیونزلیگ سال 2017 ، تبدیل به یکی از ابزار کلیدی پپ گواردیولا در منچسترسیتی شد.

در کنار داوید سیلوا و ستاره بلژیکی منچسترسیتی کوین دی‌بروین، این بازیکن تیم ملی پرتغال در میان خلاق‌ترین بازیکنان لیگ جزیره نام خود را بر روی زبان ها انداخته است.

کمپانی باور دارد در صورتی که او در منچسترسیتی بماند این پتانسیل را دارد که کیفیت بازی خود را به یک سطح بالاتر نیز ارتقا بدهد، حتی اگر به قیمت خارج نشدن از انگلستان در تمام دوران فوتبال او باشد.

کاپیتان سابق منچسترسیتی در کتاب جدید خود، "Treble Triumph" نوشته است : من فکر می‌کنم همه برناردو را به چشم یک فوتبالیست طراز اول نگاه می‌کنند. او همچنان بسیار جوان است، و تازه در فصل فوق‌العاده‌ای که گذشت 24 ساله شد. من باور دارم که او در حال تبدیل شدن به یک فوق ستاره در ترکیب منچسترسیتی است.

او 2 فصل در سیتی حضور داشته است و تا به همین جا دستاورد های عظیمی داشته است، و ثبات او روز به روز در حال افزایش است. زمانی که به او نگاه می‌کنید، تمام نشانه های تبدیل شدن به یک اسطوره را در او می‌بینید، این تنها به این بستگی دارد که او تا چه زمانی با لباس منچسترسیتی به فوتبال ادامه دهد، همه چیز در دستان خود اوست.

چیزی که او را از یک بازیکن با استعداد به یک بازیکن خاص تبدیل می‌کند، روحیه بسیار مثبت اوست، این خصوصیت ذاتی او است. از دید من او یک رهبر است، زمانی که این را به او گفتم زیر خنده زد. رهبر ها نیز انواع مختلفی دارند، توانایی ذاتی او در مثبت بودن آنهم در هر زمانی و تأثیری که بر روی دیگر بازیکنان می‌گذارد، نشان می‌دهد که او به عنوان یک رهبر توانایی ایجاد تغییر در زمین مسابقه را دارد.

زمانی که او به رختکن یا زمین تمرین وارد می‌شود همیشه آماده فعالیت است، او همیشه با 100% توان تمرین می‌کند در حالیکه لبخندی به لب دارد، این خصوصیت او مسری است. این یک توانایی بسیار مهم دیگر برای تبدیل شدن به یک رهبر است. زمانی که او داخل زمین پا به توپ می‌شود یکی از با استعدادترین بازیکنان جهان است ولی با این وجود همیشه سخت‌تر از هر بازیکن دیگری در حال تلاش برای پیشرفت است، این یکی دیگر از خصوصیت های مورد نیاز یک رهبر است. شاید او به من بخندد ولی من فکر می‌کنم حالا او باید به فکر پیشرفت توانایی های خود در این زمینه، برای تبدیل شدن به یک رهبر طراز اول باشد.

کمپانی فکر می‌کند که برناردو سیلوا توانایی تبدیل شدن به یکی از بزرگترین استعداد ها در جهان فوتبال را دارد، و با کسب جام های معتبر برای باشگاهش می‌تواند در میان نامزد های اصلی کسب توپ طلا قرار بگیرد.

این بازیکن بلژیکی اضافه می‌کند : برناردو یک هنرمند است. انرژی فوق‌العاده و شخصیت بی نظیر او در زمین فوتبال با خلاقیت ذاتی او ادغام می‌شود. او شبیه یک بچه است، من هیچ‌کس دیگری را نمی‌شناسم که به اندازه او فوتبال بازی بکند، او حتی در رختکن نیز مشغول فوتبال بازی کردن است.

نمی‌خواهم چیزی بگویم که هواداران را ناراحت بکند، اما پس از این همه فوتبال بازی کردن و فشار هایی که در طول سال ها فوتبال به بدن شما وارد می‌کند، خیلی از زمان ها لذت همیشگی را از فوتبال نمی‌برید، اما این ها برای برناردو معنایی ندارد. اگه بخواهم صادق باشم خلاقیت و توانایی های او باعث می‌شوند او قادر به انجام کار هایی باشد که اکثر فوتبالیست ها توانایی انجامش را ندارند.

او دارد جا پای بازیکنان بزرگ و باورنکردنی در این باشگاه، مانند داوید سیلوا و سمیر نصری می‌گذارد، سبک بازی او مانند اینچنین بازیکنانی است. و در صورتی که او بتواند به همان سبکی که زمانی که من با او هم‌تیمی بودم به کارش ادامه دهد، می‌تواند تبدیل به یکی از اسطوره های منچسترسیتی شود.

کمپانی در پاسخ به این سوال که آیا او توانایی بردن توپ طلا را دارد اینگونه پاسخ داد : صد البته، او توانایی به دست آوردن هر افتخاری در فوتبال را دارد، تنها مشکل او تواضع بیش از اندازه اوست. به همین دلیل در قیاس با دیگر بازیکنان همیشه چند رتبه پایین‌تر از لیاقتش قرار می‌گیرد، همیشه کسانی وجود دارند که در خودنمایی کردن و جلب توجه از او بهتر هستند.

تا به امروز او 121 بازی با لباس منچسترسیتی انجام داده است و موفق به ثمر رساندن 27 گل شده است و همچنین 28 پاس گل به هم‌تیمی های خود داده است. و همچنین به آبی های منچستر در راه کسب 2 لیگ برتر پیاپی، یک FA Cup و دو جام اتحادیه کمک بسیاری کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون پس از تبلیغ کوروش کمپانی، یک آهنگ رپ با هودی خواند که برخی تصور کردند این اقدام برای به حاشیه بردن اعتراض‌ها از تبلیغ کوروش کمپانی بوده است. حالا هاشمی در گفت و گو با حسین رفیعی درباره این رپ کردن توضیحاتی داده که می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور