Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:47:07 GMT

۴ کشته و ۳ مصدوم براثر تصادف در گیلان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۹۶۷

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، پیمان اسدی از یک تصادف مرگبار در محور بندرانزلی به رضوانشهر خبر داد و اظهار داشت: امروز یک خودرو پژو ۲۰۶ با یک پراید در محور بندرانزلی به رضوانشهر با هم برخورد داشتند که ۴ نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند و ۳ نفر نیز مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان افزود: تکنسین مرکز اورژانس گیلان بلافاصله پس از وقوع حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند و اقدامات درمانی لازم را انجام دادند و با پشتیبانی هلال احمر استان، مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسدی از وقوع یک تصادف دیگر در اتوبان رشت به تهران خبر داد و گفت: یک خودرو پژو ۲۰۶ با یک پراید نیز در اتوبان رشت به تهران با هم برخورد داشتند که ۵ نفر از سرنشینان در این حادثه مصدوم شدند که ۴ نفر از آن‌ها به بیمارستان انتقال داده شدند و یک نفر از مصدومان نیز در صحنه تصادف مورد مداوا قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در ۸ ماهه نخست امسال ۳۷۷ نفر در اثر تصادف در گیلان جان خود را از دست دادند که آمار جانباختگان نسبت به سال گذشته ۱۰.۳ درصد کاهش یافت و ۵۵.۷ درصد از افراد فوت شده ساکن شهر، ۴۳.۳ درصد نیز ساکن روستا بودند.

اوج مرگ و میر ناشی از تصادفات در گیلان در سال ۱۳۹۶ بوده و کمترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات نیز مربوط به سال ۹۸ است و بیشترین آمار جانباختگان تصادف مربوط به عابران پیاده، موتور سیکلت سواران و سرنشینان خودرو‌های شخصی است.

در ۸ ماهه نخست امسال، شهرستان املش با کمترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادف همراه بوده و بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادف نیز مربوط به شهرستان تالش است همچنین شهرستان رشت و صومعه‌سرا نیز دارای بیشترین درصد تصادفات منجر به فوت هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین تصادف گیلان قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

فرزین رضازاده گفت: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌ امام خمینی(ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت