Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تمجید از شخصیت والای امام خمینی بیان کرد: امام خمینی به عدالت و معنویت چهره جدیدی بخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گردهمایی اعضای انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در دارالقرآن این مفسر بزرگ قرآن برگزار شد با بیان اینکه همه ما مدیون امام خمینی(ره) هستیم گفت: عمق و ریشه یک روحانی در داخل و خارج، حوزه است و باید از آن تغذیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حوزه محور همه ارزش‌ها و حرکت‌ها است اضافه کرد: چند وقت قبل در سفری به برزیل داشتم و یک طلبه که 50 کیلو وزن نداشت فعالیت‌های تبلیغی بزرگی را در حال انجام دادن است که همه این حرکت ها از برکت وجود حرکت امام  و انقلاب است.

تقوی بیان کرد: امام خمینی به واژه‌های عدالت و جهاد و ایثار چهره تازه بخشید و هرگز در برابر تفرعن طاغوت سر خم نکرد.

وی با بیان اینکه وحدت از کلیدواژه های رفتار و سخنان امام بود اظهار کرد: ما تفرقه را از امت واحده تفریق و خرابه‌های باقیمانده از هجوم مغولان را آبادان خواهیم کرد و عشق و ایثار را به باغبانی آن می‌خوانیم و در بوستان شهادت، پژمردگی لاله ها را تحمل نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: روزی به نام علم اصول نامگذاری خواهد شد تاکید دادستان بر اجرای قانون در مراسمات شهرستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب برزیل قرآن وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است