Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی مغرور می‌شویم به خاطر سه قهرمانی پیاپی، جایگاه اصلی‌مان را از دست می‌دهیم. امیدوارم این فوتبالیست‌هایی که الان در پرسپولیس هستند مثل گذشته‌های این تیم مردانه بجنگند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید جاسمیان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درخصوص وضعیت این تیم و همچنین بازی سرخپوشان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاسمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا با انتقاد از وضعیت حال حاضر سرخپوشان اظهار داشت: پرسپولیس که قبلا می‌دیدیم در زمان آقای پروین، تا الان خیلی فرق کرده است. متأسفانه یک مقدار مادیات وضع باشگاه را بهم ریخته چون الان مسئله پول مطرح است. در زمان ما فوتبال را مجانی بازی کردیم و برای عشق به مملکت‌مان و پیراهن باشگاه‌مان به زمین می‌رفتیم و توقعی هم نداشتیم. الان زمان فرق کرده و مادیات جایگزین شده و واقعا آن چیزی که شایسته است و یک فوتبالیست باید در عرصه میدان پیاده کند متأسفانه نیست. در اثر بی‌پولی و کم‌پولی در باشگاه‌ها مشکلاتی به وجود آمده که امیدوارم در آینده این مشکلات رفع شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد گابریل کالدرون نیز گفت: در ایران  مربی زیاد داریم و جای تأسف است که این همه پول را داریم به این و آن می‌دهیم  که چه شود؟ اگر قرار است واقعا تیمی داشته باشیم از مربیان خودمان و مربیان وطنی خودمان استفاده کنیم. اگر قرار است واقعا خرجی شود بگذاریم خرج آنها شود ما می‌رویم مربی خارجی می‌آوریم و نتیجه نمی‌گیرند.

ستاره سابق سرخپوشان در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس نتوانسته نتایج سه سال گذشته را تا به اینجا از خود نشان دهد، خاطرنشان کرد: وقتی مغرور می‌شویم به خاطر سه قهرمانی پیاپی جایگاه اصلی‌مان را از دست می‌دهیم. امیدوارم این فوتبالیست‌هایی که الان در پرسپولیس هستند مثل گذشته‌های این تیم مردانه بجنگند و با انسانیت و با محبت باشند و واقعا فوتبال بازی کنند. الان دفاع وسط تیم، سیدجلال حسینی بسیار خوب کار می‌کند و می‌تواند دو سه سال دیگر برای پرسپولیس مفید باشد.

جاسمیان در پایان گفت: پرسپولیس بازی راحتی در آزادی مقابل نفت مسجدسلیمان ندارد و برای اینکه جایگاه خود را در جدول از دست ندهد به برد مقابل این تیم احتیاج دارد. مهدی تارتار تیم خوبی را در این فصل بسته و در بازی‌های گذشته این تیم نشان داده می‌تواند مقابل تیم‌های بزرگ نمایش قابل قبولی داشته باشد. پرسپولیس در صورتی که بتواند در خط حمله موقعیت‌سازی کند می‌تواند در این بازی به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: طلسم بزرگ پیش پای پرسپولیس/ نفت می‌خواهد صفر بماند پروین ماجرای رسیدن شماره 7 به جونیور را لو داد/ ببینید

خبرنگار: علی شفیعی‌جم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس علی پروین سرخپوشان خبرگزاری برنا پیشکسوت پرسپولیس گابریل کالدرون پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند

 شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد. 

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. 

پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم