Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@18:47:05 GMT

نتانیاهو استعفا نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۶۲۹۰

خرداد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفت علی‌رغم اعلام جرم علیه او از سمتش استعفا نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علی‌رغم متهم شدن به تقلب، رشوه و سوءاستفاده از اعتماد عمومی گفت از سمتش استعفا نخواهد کرد.
این نخستین بار است که دادستان رژیم صهیونیستی علیه یک نخست‌وزیر مستقر این رژیم اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام جرم علیه نتانیاهو، شدیدترین بحران را در زندگی سیاسی او که بیش از هر فرد دیگری در این سمت بوده رقم شده است.
نتانیاهو که از سال ۲۰۰۹ تا به حال به طور مستمر در این سمت حضور داشته برای یک نسل شکل‌دهنده سیاست‌های رژیم صهیونیستی بوده است.
علی‌رغم جرائمی که علیه او اعلام شده الزامی به استعفا ندارد، اما اتهامات مطرح‌شده علیه او می‌تواند رقبایی که می‌خواهند او را در سومین انتخابات فلسطین اشغالی مغلوب کنند جسورتر از قبل کند.
نتانیاهو در صورتی که در این اتهامات مجرم شناخته شود باید برای مدت طولانی روانه زندان شود، اما بحران‌های سیاسی موجود برگزاری دادگاه را برای ماه‌ها به تأخیر خواهد انداخت.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادبیاتی شبیه به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا اتهامات مطرح‌ شده علیه خودش را رد کرد.
او در یک نطق تلویزیونی شامگاه پجشنبه گفت: «این اتهامات نوعی تلاش بر کودتا است که بر اساس مسائل ساختگی و یک روند تحقیقاتی آلوده و مغرضانه مطرح شده‌اند.»
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «من کماکان طبق نص قانون با مسئولیت‌پذیری، فداکاری و نگرانی برای آینده همه‌مان هدایت کشور را در دست خواهم داشت.»
«بنی گانتز»، اصلی‌ترین رقیب انتخاباتی نتانیاهو سخنان او را رد کرد و گفت: «هیچ کودتایی در کار نیست جز اینکه او می‌خواهد به قدرت بچسبد.» برچسب ها: نتانیاهو ، اسرائیل ، استعفا

منبع: خرداد

کلیدواژه: نتانیاهو اسرائیل استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است

رئیس جمهور ترکیه ضمن محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، اعلام کرد حفاظت از قدس یک وظیفه است.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی‌شویم. ما باید تلاش کنیم تا فجایع علیه برادران خود در غزه را نادیده نگیریم و اسرائیل را در برابر قانون پاسخگو کنیم.

به نقل از الجزیره، اردوغان امروز سه شنبه در سخنرانی خود در کنفرانس انجمن «پارلمان‌ها برای قدس» در استانبول تصریح کرد فلسطین و قدس قلب تپنده جهان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه آزار و اذیت‌ها علیه مسجدالاقصی در حال افزایش است و هویت مسجد توسط رژیم صهیونیستی از بین می‌رود، تاکید کرد: حفاظت از قدس وظیفه ماست و ما تلاش می‌کنیم تا قدس را به خانه صلح برای همه بشریت تبدیل کنیم.

اردوغان در ادامه با بیان اینکه آنچه در ۷ اکتبر رخ داد توجیهی برای جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها نیست، اعلام کرد: ما برادران خود در جنبش حماس را که از سرزمین خود در برابر اشغالگران دفاع می‌کنند به عنوان یک جنبش آزادیبخش ملی تلقی می‌کنیم و هرگز در برابر نسل‌کشی علیه مردم غزه سکوت نمی‌کنیم که بیش از ۲۰۰ روز است به تنهایی مقاومت می‌کنند.

رئیس جمهور ترکیه درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحت رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در غزه تصریح کرد نتانیاهو مانند جنایت‌کاران قبل از خود است و نامش به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است.

وی با اشاره به نتانیاهو افزود: کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود و به کسانی که در ۲۰۳ روز گذشته ۳۵۰۰۰ فلسطینی را کشته، نگاه کند.

اردوغان در سخنرانی خود با اشاره به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی گفت ترکیه تنها کشوری است که بار دیگر محدودیت‌های تجاری شامل ۵۴ محصول را بر رژیم صهیونیستی اعمال کرد. آنکارا به قطع روابط تجاری با این رژیم ادامه خواهد داد و ممکن است بقیه روابط را قطع کند.

وی با اشاره به حمایت و همدستی آمریکا با رژیم صهیونیستی گفت آمریکا با حمایت بی‌قید و شرط نظامی و دیپلماتیک خود از رژیم صهیونیستی به تشدید مشکل غزه کمک می‌کند نه حل آن.

اردوغان همچنین خاطرنشان کرد ارزش‌های غربی مانند دموکراسی، قانون و آزادی بیان، اندیشه و مطبوعات به محض اینکه موضوع به رژیم صهیونیستی رسید، نادیده گرفته شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد