Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدا فدراسیون والیبال گفت: امسال کار بسیار دشواری پیش‌رو داریم و با این شرایط حتی حضورمان در المپیک 2020 هم به اما و اگر کشیده شده است نیاز به کار و پشتوانه‌سازی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام محمودی، کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال، درباره انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس این فدراسیون به مدت چهار سال در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به جناب داورزنی تبریک می‌گویم و یک تشکر ویژه هم دارم از دوستان عزیزی که در مجمع حاضر شدند و به بنده نیز رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال انتخابات برگزار شد و داورزنی به عنوان رئیس انتخاب شد. فکر می‌کنم در این مسیر همه باید برای پیشرفت والیبال کمک کنیم. بنده نیز چه در فدراسیون باشم و چه نباشم قطعا هر کاری از دستم بربیاید انجام خواهد داد.

او در مورد استفاده از نیروهای ایرانی برای هدایت تیم‌های ملی نیز توضیح داد: نظر من این است که ما باید قبل از هر چیز به مربیان داخلی خودمان احترام بگذاریم. روزی 100 یا 150 هزار تومان زیبنده مربیان خوب ایرانی نیست در حالی که مربی‌های خارجی به دلار آن هم با رقم بالا دستمزد دریافت می‌کنند. در کنار این ما نیروهای خوبی داریم که باید به سمت آنها برویم و از این مربیان در تیم‌های ملی استفاده کنیم و حتی فرهنگ سازی کنیم که مربیان خوب‌مان را به سایر کشورها صادر کنیم چراکه بنده معتقدم ما این پتانسیل را به خوبی داریم فقط باید توجه بیشتری به این بخش داشته باشیم.

محمودی در پایان در پاسخ به این سوال که جایگاه والیبال ایران را در چهار سال آینده در چه سطحی می‌بینید؟ گفت: خیلی کار داریم. امسال کار بسیار دشواری پیش‌رو داریم و با این شرایط حتی حضورمان در المپیک 2020 هم به اما و اگر کشیده شده است نیاز به کار و پشتوانه‌سازی داریم. باید صبر کنیم تا کم‌کم برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده و عملی کنیم.

بیشتر بخوانید: نبود ستاره‌ها به لیگ والیبال ضربه زده است/ جذابیت بازی‌ها در نیم فصل دوم بیشتر خواهد شد کسب پنج برد در لیگ ملت‌های والیبال روحیه ملی‌پوشان را بالاتر برده است/ باید از امتیاز میزبانی بهترین استفاده را کنیم

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات والیبال برنا تیم ملی والیبال محمدرضا داورزنی المپیک 2020 بهنام محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است