Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:28:03 GMT

محفل قرآنی بسیجیان آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۶۹۶۱

محفل قرآنی بسیجیان آستارا برگزار شد

امام جمعه آستارا شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن در مسجد عباسیه این شهر گفت: کلام الهی دارای فضیلت‌های بی شماری است و تدبر در آیات و عمل به آنها، باید سرمشق کار و زندگی انسان‌ها باشد.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: قرآن، پیام رستگاری و حبل المتین الهی است و مسلمانان باید با چنگ به آن و عمل به آموزه‌های آسمانی، از تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حافظان و قاریان قرآن از برکات انقلاب اسلامی ایران هستند و متولیان این حوزه، به اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه اهتمام می ورزند.

امام جمعه آستارا ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی، فعالیت قرآنی محدودیت داشت اما اکنون قاریان، مفسران بزرگ و مدرسان قرآن در عرصه‌های ملی و بین المللی فعالیت می‌کنند.

حافظ نیا گفت: انقلاب اسلامی به پاس جانفشانی های شهدا و نهضت امام (ره) شکل گرفت و اکنون با آرامش خاطر سر سفره حکمت قرآن نشسته ایم.

در ادامه این برنامه سید اصغر حسینی، امید چالاک و عرفان گل حسنی به تلاوت آیات الهی پرداختند و شعرخوانی در وصف شهدا از بخش های دیگر این آئین بود.

۳۰ آبان تا ششم آذرماه هفته بسیج است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و چهار موسسه قرآنی در آن فعال است.

برچسب‌ها آستارا شهدا قرآن کریم سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا شهدا قرآن کریم سازمان بسیج مستضعفین آستارا شهدا قرآن کریم سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • قرآن همه چیز ماست
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد