Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مجیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه طراحی سردر بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا نیمه دی فرصت دارند آثار خود را را از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.Isfahan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/mayadin ارسال کنند.

محمد مجیری افزود: این سازمان برای اجرای بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان واقع در باغ تندرستی اصفهان فراخوانی برای علاقه‌مندان به طراحی سر در اصلی ورودی مجموعه منتشر کرده است.

او با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه طراحی سر در ورودی اصلی بازار بین المللی گل و گیاه "ارغوان" افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم دانشجویان، دانش آموختگان و دفاتر طراحی و مشاوره آزاد و به هر طراح برتر ۲۰۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود و حق باز نشر آثار دریافتی برای برگزار کننده مسابقه محفوظ است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا دهم دی با تکمیل فرم و ارسال به ایمیل compet.design@isfahan.ir با دریافت کد رهگیری برای ثبت نام در مسابقه اقدام کنند و تمام مدارک لازم را قبل از پایان وقت اداری ۱۵ دی به نشانی دبیرخانه واقع در اصفهان_کنارگذر غربی اتوبان صیاد شیرازی _ حدفاصل هشت بهشت و رکن الدوله _ نبش کوچه ۳۶ (احسان) _ سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی _ طبقه اول (دبیرخانه) تحویل دهند.

محمد مجیری افزود: آثار دریافتی تا ۱۸ دی داوری و نتایج آن هم ۲۱ دی خواهد شد.

مجموعه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان در زمینی به مساحت حدود ۱۴ هکتار طراحی شده و در دست اجرا است و در آن علاوه بر سالن‌های عرضه گل‌های شاخه بریده، آپارتمانی، باغ و باغچه، فضا‌های وابسته به گل و گیاه، سالن عرضه ماهی‌های زینتی، پرندگان زینتی و سالن گیاهان دارویی نیز جانمایی شده است و علاوه بر کاربری بازار و فضا‌های کسب و کار دارای فضا‌های تفرجگاهی نیز است.

انتهای پیام/م

  برگزاری  مسابقه طراحی سردر بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان در اصفهان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند