Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:14:44 GMT

کشف دستگاه‌های ارز دیجیتال در گیلان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۱۳۶

کشف دستگاه‌های ارز دیجیتال در گیلان

فرمانده انتظامی شفت از کشف 7 دستگاه ارز دیجیتال "بیت‌کوین" و متعلقات آن به ارزش 40 میلیون ریال در شهرستان شفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "عبدالعلی شعبانی" در تشریح این خبر گفت: طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی شفت در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی پاسگاه ملاسرا با انجام اقدامات پلیسی از وجود دستگاه‌های ارز دیجیتال در یک واحد صنفی مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به واحد صنفی مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از این مکان 7 دستگاه ارز دیجیتال "بیت‌کوین" کشف کردند.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های ارز دیجیتال کشف شده را 40 میلیون ریال برآورد کرده‌اند اظهار داشت: در این راستا متهم 23 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان شفت در پایان پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: خرید و استفاده از کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: کشف 30 میلیاردی ماینرهای قاچاق 9 میلیارد ریال محکومیت برای سودجویان ارز دیجیتال

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز بیکاری فرماندهی انتظامی قاچاق برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک