Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس شجره طیبه بسیج به فرمان امام راحل قرار داریم، اظهارداشت: پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام که از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می کنند، امام فرمان تشکیل بسیج را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از ماموریت های اصلی بسیج که امام راحل در آذر ۶۷ متصور شدند، مقابله با کینه ورزی استکبار جهانی به ویژه آمریکا بود و امام گفتند که اگر در هر کشوری نوای بسیج وجود داشته باشد، سعادت ایجاد می شود.

رییس سازمان بسیج افزود: بسیج عمومی در مقابل فتنه افکنی و در مقابل استکبار و به ویژه آمریکای خونخوار هدف امام راحل بود تا با ایجاد فتنه، مردم آماده حضور در مقابله با دشمنان باشند.

سردار سلیمانی بیان کرد: در حالی که کشورمان بعد از انقلاب در حال استقرار دولت بود، با فتنه های متعهد و همچنین تجاوز عراق مواجه شد که باعث حضور بسیج در میدان مبارزه شد و این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

وی گفت: همه فرزندان اقشار مختلف در طول دفاع مقدس به میدان آمدند و حدود ۹۲ هزار شهید برای امنیت کشور و نظام تقدیم کردند.

تمامی پیروزی های ما و حتی جهان اسلام ریشه در موفقیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس دارد

رئیس سازمان بسیج اضافه کرد: امروز تمامی پیروزی های ما و حتی جهان اسلام ریشه در موفقیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس دارد که آن هم ناشی از حضور مردم در صحنه های دفاع مقدس و بعد از آن به تدبیر امام در ادامه رسالت خود در سایر حوزه‌های کشور دارد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام