Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:50:29 GMT

توزیع شیر رایگان در مدارس از فردا اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۷۲۲

توزیع شیر رایگان در مدارس از فردا اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته بالاخره مصوبه ستاد تنظیم بازار در خصوص تخصیص شیر رایگان به مدارس استان های کمتر برخوردار وارد فاز اجرایی شد.

وی به برگزاری جلسات مکرر با انجمن صنفی صنایع لبنی، وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و کفت:در حال حاضر ۱۸۰ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی فهرست مدارس این استان ها در اختیار انجمن صنایع لبنی قرار گرفته است و در این طرح دانش آموزان هفته ای دو تا سه بار شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

کلامی تاکید کرد: طبق بررسی های صورت گرفته سه میلیون دانش آموز در این قالب شیر رایگان دریافت می کنند.

این مقام مسئول گفت:کارخانه هایی که در قالب این طرح فعالیت می کنند نیز از سوی انجمن صنایع لبنی معرفی شده‌اند و انشالله از دومین روز آذر این طرح وارد فاز اجرا می شود.

به گفته وی کل اعتبار طرح ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 4777961

منبع: مهر

کلیدواژه: توزیع شیر مدارس وزارت صنعت معدن و تجارت شیر قیمت بنزین بنزین بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی سازمان برنامه و بودجه سهمیه بندی بنزین کارت سوخت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت یورو برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن قیمت بنزین در ایران محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، رئیس دولت سیزدهم همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901429

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس