Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@16:04:55 GMT

گانتس در پاسخ به نتانیاهو: کودتا در کار نیست

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۸۳۶

ساعت 24-به دنبال اعلام جرم دادستانی اسرائیل علیه بنیامین نتانیاهو و ادعای نتانیاهو مبنی بر "کودتا" علیه وی، بنی گانتس، رئیس ائتلاف آبی-سفید اعلام کرد هیچ کودتایی وجود ندارد.

به گزارش رویترز، دادستانی کل رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم را رسما به دریافت رشوه، فریب و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اویخای مندلبلیت، دادستان کل اسرائیل روز پنجشنبه (۲۱ نوامبر) پس از ماه ها تحقیقات قضایی تصمیم خود را در بیانیه‌ای اعلام کرد.

وی قرار است تا چهار روز دیگر علیه نتانیاهو کیفرخواست صادر کند.

در مقابل بنیامین نتانیاهو این اعلام جرم علیه خود را تلاشی برای "کودتا" توصیف کرد و گفت که قربانی "کمپین ظلم سیاسی" شده است.

در همین راستا بنی گانتس، رئیس ائتلاف آبی-سفید و رقیب اصلی نتانیاهو در توییتر نوشت: هیچ کودتایی در "اسرائیل" وجود ندارد این ها تنها تلاشی برای چنگ زدن به قدرت است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود

طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند.درنهایت تیم حقوقی آفریقای جنوبی با استدلال قوی جنایت نسل‌کشی توسط اسرائیل را ثابت کرد و توانست این رژیم را در دادگاه لاهه محکوم کند.حالا پس از گذشت حدود سه ماه از صدور این حکم علیه اسرائیل، زمزمه‌هایی از صدور حکمی جدید برای بازداشت سران این رژیم ایجاد شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • اولین اظهارات اردوغان پس از قطع روابط تجاری با اسرائیل/ نتانیاهو بی‌رحم است
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • اشتباه نتانیاهو به ایران فرصت داد بازدارندگی اسرائیل را نابود کند
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد