Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:17:58 GMT

طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۰۶۰

طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری  گفت :  اگر امام خامنه ای با طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین  مخالفت میکردند ، مشکلات بزرگتری چون دوقطبی شدن مردم  پیش می آمد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 او ادامه داد:از آنجایی که  سکوت در شان رهبری نیست، ایشان از کلیات این طرح حمایت و جزئیات آن را به قوای سه گانه سپردند .

امام جمعه خرمشهر افزود : سخن ملت و مردم در رابطه با شیوه اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت است نه اصل طرح .

حجت الاسلام عادل پورادامه داد :ضد انقلاب ها حتی از زمان اجرای این طرح اطلاع داشتند در صورتی که می بایستی ابتدا آگاه سازی افکار عمومی صورت میگرفت .

او با بیان اینکه پیش از اجرای این طرح باید تمهیداتی مانند تقویت بخش های نظارتی و برخورد با ضد انقلاب ها صورت میگرفت گفت : حال خواست مردم نظارت دقیق ، مستمر و قاطع از سوی قوای سه گانه است و همچنین شفافیت در خصوص نحوه استفاده از  هزینه های حاصل از  افزایش قیمت است .

  امام جمعه خرمشهر ضمن تشکر از تغییر موضع به هنگام مردم و زحمات شایان نیروهای امنیت تصریح کرد : خشونت ، تخریب و  به خطر انداختن امنیت از اصلی ترین اهداف اشرار و آشوبگرایان دراغتشاشات اخیر بود .

حجت الاسلام عادل پور افزود :پشت پرده تمام  این قضایا آمریکا ، رژیم صهیونیستی و آل سعود است که به آن ها اعلام میکنیم ملت ما تا پای جان  نسبت به ولایت و نظام جمهوری اسلامی وفادار است .

او خاطرنشان کرد : ملت ایران با فریاد مرگ بر آمریکا انزجار خود را از این دولت  های تروریست اعلام میکند .

امام جمعه خرمشهر ادامه داد :مسئولین بدانند اقدامات یک عده افراد متخرب دلیل نمیشود از مشکلات معیشتی مردم غافل شوند . مردمی انقلابی که عاشق کشور خودشان هستند باید پاسخ  مطالباتشان داده شود . 

 حجت الاسلام عادل پور گفت : مردم باید هوشیار باشند چراکه دشمن برای اتصال اینترنت هم برنامه ریزی کرده  است .ما با ورود به موقع  نباید به دشمن اجازه شایعه پراکنی را بدهیم .

او در پایان با بیان اینکه در طول اغتشاشات اخیر دونفر در خرمشهر جان باختند گفت : از دادستان محترم درخواست میکنیم به طور دقیق این مسئله را پیگیری کند و با شفافیت مردم را از اصل ماجرا مطلع سازد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک

مسعود کلهری کارشناس تیراندازی در گفت وگو با خبرنگار مهر، درخصوص آخرین وضعیت ملی پوشان این رشته جهت حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: در رشته تیراندازی مسابقات جهانی برزیل آخرین مسابقه توزیع سهمیه المپیک پاریس بود که ملی پوشان ما موفق نشدند که سهمیه‌ای را به چهار سهمیه قبلی اضافه کنند. در حال حاضر هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر، شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ بادی و محمد بیرانوند در اهداف پروازی تراپ موفق شدند جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کنند.

وی افزود: هر چند امتیاز مسابقات جهانی برزیل در رنکینگ تیراندازان تاثیری نداشت اما هنوز توزیع سهمیه المپیک پاریس از طریق رنکینگ باقی مانده است. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است بنابراین تیراندازان می‌توانند در مسابقات جام جهانی باکو و جام جهانی مونیخ که خردادماه برگزار خواهد شد جایگاه خود را در رنکینگ جهانی بهبود دهند.

این کارشناس تیراندازی ادامه داد: فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی، نجمه خدمتی، پوریا نوروزیان و امیرمحمد نکونام در بخش تفنگ و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی در بخش تپانچه نمایندگان ایران در این مسابقات خواهند بود. هدایت تیم ملی تفنگ بر عهده مریم طالبی و تیم ملی تپانچه را محسن نصر اصفهانی برعهده دارند که امیدوارم بتوانند با هدایت خوب شان این رشته را مجددا صاحبه سهمیه کنند.

کلهری با بیان اینکه در رنکینگ جهانی ۱۰ نفر نخست می‌توانند مجوز حضور در بازی‌های المپیک را کسب کنند؛ گفت: سهمیه گرفتن در جام جهانی باکو و مونیخ هم آسان نخواهد بود. البته تعدادی از تیراندازان اعزامی ما قبلا موفق به کسب سهمیه شدند و این رقابتها را صرفا برای رسیدن به آمادگی بیشتر اعزام می‌شوند ولی در تپانچه بسیار امیدوار هستیم که سجاد پورحسینی و در تفنگ بادی پوریا نوروزیان و نجمه خدمتی بتوانند به سهمیه دست پیدا کنند.

این کارشناس تیراندازی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید در پاریس تیراندازان ایران بتوانند روی سکو بروند؛ توضیح داد: مدال گرفتن در المپیک علاوه بر شرایط روحی ورزشکاران و میزان آمادگی آنها به توان مربیان هم بستگی دارد. هر دو مربی ما باید ارزیابی خوبی از رقبای بچه‌ها داشته باشند. تیم تفنگ ایران چه در بخش بادی و چه در بخش خفیف در توکیو حتی به فینال هم نزدیک نشد اما در تپانچه بسیار موفق بودیم و دست به تاریخ سازی زدیم. امیدوارم در المپیک توکیو هم اخبار خوبی را از تیراندازان ایران بشنویم.

کد خبر 6094300

دیگر خبرها

  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول