Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@20:38:23 GMT

بیداری اسلامی در منطقه دشمن را هراسان کرده است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۳۲۶

بیداری اسلامی در منطقه دشمن را هراسان کرده است

به گزارش ایرنا، سرهنگ مجید سوری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی،منافع استکبار و در راس آن آمریکا به خطر افتاد و در طول این سالها دشمن در تلاش است تا با ایجاد فتنه و توطیه به هدف های خود دست یابد.

وی اضافه کرد: امروز بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته و بسیاری از کشورها با الگو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمن ایستاده و مقاومت می کنند تا سبب شکست و عقب راندن دشمن شوند.

سرهنگ سوری با اشاره به شکست های دشمنان گفت:دشمن علیرغم اینکه برای برنامه ها و اهداف خود مبالغ سنگینی را هزینه می کند اما در همه برنامه های خود با شکست مواجه شده و این شکست های پی در پی دشمنان را هراسان کرده است.

وی اظهار داشت: دشمن تصور نمی کرد که اقتدار و عظمت ایران اسلامی این گونه رو به افزایش باشد که سبب فرو ریختن هیمنه استکبار شود لذا بعد از شکست در عرصه های دیگر به فکر ناامن کردن کشور ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: طی روزهای گذشته معاندین در برخی از شهرهای کشور اغتشاشاتی را ایجاد کردند که این اراذل و اوباشها به جان و.مال مردم رحم نکردند و از بستر اعتراضات سواستفاده کردند.

وی اظهار داشت:نباید بهانه دست دشمن داد و باید با مدیریت جهادی و تکیه بر ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات اقدام کرد.

سرهنگ سوری با تاکید بر این که تفکر بسیجی باید در همه جا حاکم شود گفت:در طول این سالها بسیج در همه عرصه های محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی،ورزشی و بخش های های دیگر حضور داشته است.

برچسب‌ها بروجرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیداری اسلامی راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیداری اسلامی راهپیمایی بروجرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیداری اسلامی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری

وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات سوری که در جریان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران زخمی شده بود، عیادت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرده بود.

افتتاح ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشقامیرعبداللهیان: آمریکا در حمله به بخش کنسولی سفارت مسئول است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • «وعده صادق» افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد