Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات خبر برقراری مجدد ارتباطات اینترنت در برخی نقاط کشور را تایید کرد و افزود: سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ شاک متصل خواهند شد.

اخبار اجتماعی - آذری جهرمی درباره خسارات وارده به شرکت‌های استارت‌آپی و امکان جبران آن گفت: برآورد‌های تقریبی در سطح جامعه منعکس شده، اما ما هنوز برآورد دقیقی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید جلساتی با اتحادیه کسب و کار‌های نوپا و نظام صنفی رایانه‌ای برگزار کنیم و برآورد‌های دقیق استخراج شود. جبران خسارات شرکت‌ها با مصوبات دولت قابل پیگیری است، اما مهم این است که بتوان نحوه برآورد خسارت را استخراج کرد.

آذری جهرمی در خصوص این که مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار مثلا یک هفته‌ای خریداری کرده‌اند و در زمان قطع اینترنت قادر به مصرف بسته خود نشده‌اند، گفت: به اپراتور‌ها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

او درباره حقوقی که از مشترکین در مدت قطع اینترنت تضییع شده نیز گفت: پیشنهاد‌هایی برای اقدامات جبرانی داریم که هنوز نهایی نشده است و به محض نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار اجتماعی آذری جهرمی اینترنت دولت کسب و کار وزیر ارتباطات آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته