Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@09:19:22 GMT

ناکامی یاران حسن یزدانی در رسیدن به فینال

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۶۱۰

ناکامی یاران حسن یزدانی در رسیدن به فینال

در جریان یکی دیگر از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد، تیم اترک در دیداری سخت و با ختلاف تنها یک امتیاز برابر تا ثبت جهانی طوس پیروز شد و به فینال رسید.

در جریان دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد که در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است، تیم‌های اترک خراسان شمالی و "تا ثبت جهانی طوس" به مصاف هم رفتند که در پایان اترک خراسان شمالی در دیداری سخت و نفسگیر با نتیجه ۵ بر ۵ ( برتری ۲۱ بر ۲۰ در شمارش امتیازها) به برتری رسید و حریف تیم بازار بزرگ ایران در دیدار فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نتیجه در حالی به دست آمد که گنو پتریاشویلی، کشتی گیر سنگین وزن و عنوان‌دار تیم اترک در مبارزه پایانی با برتری ۱۰ بر صفر باعث صعود تیمش به دیدار فینال شد تا یاران حسن یزدانی در تیم تا ثبت جهانی طوس نتوانند راهی فینال شوند.
نتایج مبارزه‌های انفرادی این دیدار به شرح زیر است:
اترک خراسان شمالی ۵ (برنده) - تا ثبت جهانی طوس ۵ (اسامی کشتی گیران اترک ابتدا آمده است)
۵۷ کیلوگرم: سیدرضا عزیزی ۶ - محسن ملکی یک
۶۱ کیلوگرم: احمد نبی گوارزاتیلوف ۹ – آرسن هاراتونیان ۲
۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی ۳ – امیرحسین مقصودی ۲
۷۰ کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور ۲ - مهدی یگانه جعفری ۳
۷۴ کیلوگرم: جمال عبادی ۲ - محمد نخودی ۷
۷۹ کیلوگرم: سجاد غلامی ۳ - جبراییل حسن اف ۵
۸۶ کیلوگرم: علی موجرلو یک - حسن یزدانی ۱۱
۹۲ کیلوگرم: عزت الله اکبری ۴ - میثم مصطفی جوکار یک
۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج 1- اسماعیل نجاتیان 2
۱۲۵ کیلوگرم: گنو پتریاشویلی ۱۰ - علی ابراهیمی صفر
از نتایج عجیب این دیدار می‌توان به شکست غیرمنتظره مجتبی گلیج دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان مقابل اسماعیل نجاتیان کشتی‌گیر کهنه کار تا ثبت جهانی طوس اشاره کرد.
در ترکیب دو تیم چهره‌های عنوان دار کشتی جهان و المپیک حضور داشت. برای تا ثبت جهانی طوس حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و جبرییل حسن اف دارنده مدال‌های برنز المپیک و ۲ نقره و ۲ برنز جهان از آذربایجان به روی تشک رفتند و برای تیم اترک نیز گنو پتریاشویلی دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک از گرجستان در سنگین وزن مبارزه کرد.
پیش از این تیم بازار بزرگ ایران در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر یک برابر دانشگاه آزاد به برتری رسید و راهی فینال شد.
دیدارهای رده‌بندی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
ابتدا در دیدار رده بندی تیم های تا ثبت جهانی طوس و دانشگاه آزاد برای کسب عنوان سومی مصاف می کنند، سپس دو تیم بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی برای کسب سکوی قهرمانی مصاف می کنند.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر

بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی، یک اردوی دیگر هم به تعویق افتاد و او در دو سه روز آینده دیداری با رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از امروز (5 اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. حسن یزدانی که بعد از کسب نشان نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی کتف خود را جراحی کرد، قرار بود از این اردو به جمع شاگردان محسن کاوه اضافه شود و نامش همراه با هادی وفایی‌پور در میان دو دعوتی وزن 86 کیلوگرم دیده می‌شد.

با این وجود در روز شروع اردو، فدراسیون کشتی از تعویق بازگشت این کشتی‌گیر به جمع اردونشینان خبر داد و عنوان شد که این اتفاق با هماهنگی کادرفنی و فدراسیون کشتی اتفاق افتاده است اما علت این موضوع چیست؟

اینطور که پیداست یزدانی همچنان برنامه‌های درمانی‌اش را پیگیری می‌کند و باتوجه به اینکه قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان محک بخورد و هنوز تا این رقابت‌ها فرصت باقی‌ است، یک اردوی دیگر نیز خارج از تهران برنامه‌های درمانی و آمادگی جسمانی‌اش را دنبال خواهد کرد و بعد از آن به اردو اضافه می‌شود.

ظاهراً قرار است او در روزهای پیش‌رو با رئیس فدراسیون کشتی نشستی داشته باشد تا علیرضا دبیر را در جریان وضعیت بدنی خود قرار دهد.

به نظر می‌رسد دبیر که رابطه خوبی با قهرمانان دارد، در سال المپیک به لحاظ فنی بیشتر در کنار اردونشینان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست