Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز پیش بود که با رای فیفا، باشگاه ماشین سازی به خاطر عدم پرداخت مطالبات «لوسیانو پریرا» از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد. نصیرزاده بعد از انتشار این حکم گفته بود که در صورت پرداخت مطالبات این بازیکن، محرومیت ماشین سازی رفع می شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در تازه ترین مصاحبه خود از اقدامات فیفا در قبال باشگاه های ایرانی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باوجود اینکه در حال حاضر اطلاعات روی ساعت مچی هم قابل دریافت است، فیفا متوجه نیست ما تحریم بانکی هستیم. فیفا همیشه به باشگاه ها فشار می آورد پول طلبکاران را بدهید.

نصیرزاده ادامه داد: کاش فدراسیون ایران در جلساتی که با فیفا داشت می گفت که این مشکل در ایران هست. ما امکان انتقال پول را نداریم نه اینکه پول نباشد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تاکید کرد: من خودم با پریرا در یکی از هتل های تهران صحبت کردم و گفتم معادل مطالباتش را ریال بگیرد که موافقت نشد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: توصیه من به تمام مدیران این است که قبل از آنکه مربیان و بازیکنان خارجی ایران را ترک کنند، با آنها توافق کنند. به محض اینکه آنها کشورمان را ترک کنند، آثار و تبعاتش مشخص می شود. «هنریکه» هم بازیکن ما بود که ۳۰ هزار دلار به او بدهی داشتیم.  می توانستیم پول هنریکه را همان موقع بدهیم ولی ایشان به سرعت ایران را ترک کرد و سپس به فیفا و ما نامه نوشت. بعد داستان هایش شروع شد. او حتی گفته بود ۵ هزار فرانک هم جریمه می خواهم در حالی که ما حتی نمی توانیم این پول را بدهیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی سپس از تصمیم گیرندگان حاضر در فدراسیون جهانی فوتبال هم انتقاد کرد و گفت: اگر بخواهیم از فیفا به دادگاه عالی ورزش هم شکایت کنیم باید پول سنگینی بدهیم. در فیفا چند پسر جوان و یک خانم به اسم «لورا» هستند که این خانم می نویسد پنجره  های باشگاه ها بسته شود. کار افتاده است دست بانوان محترم فیفا! یکی پنجره می بندد و یکی می گوید نه. آیا در این تشکیلات یک بزرگتر نیست بگوید چه کار می کنید؟! باید جوری باشد مشکلات باشگاه های ایران را متوجه شوند.ما  نمی توانیم پول به حساب های خارجی بفرستیم.

کد خبر 4777999

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز فیفا لوسیانو پریرا تیم فوتبال ماشین سازی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون والیبال لیگ کشتی والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای نخستین بار اقدام به انتشار رنکینگ تیم‌های برتر فوتسال جهان کرده است.

بر اساس رده بندی منتشر شده از سوی فیفا تیم ملی فوتسال مردان ایران با ۱۴۶۹ امتیاز در رده چهارم برترین تیم‌های جهان و اول اسیا قرار دارد و تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم با ۱۱۴۶ امتیاز در رده هشتم جهان و دوم آسیا قرار دارد.

برترین تیم‌های فوتسال مردان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل
۲. پرتغال
۳. اسپانیا
۴ ایران
۵. آرژانتین
۶. مراکش
۷. روسیه
۸. قزاقستان
۹. تایلند
۱‌۰. فرانسه

برترین تیم‌های فوتسال زنان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل‌
۲. اسپانیا
۳. پرتغال
۴. آرژانتین
۵. کلمبیا
۶. تایلند
۷. روسیه
۸. ایران
۹. ژاپن
۱۰. ایتالیا

لازم به ذکر است که فیفا کمتر از ۴ ماه دیگر مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را در کشور ازبکستان برگزار خواهد کرد که رده بندی ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی فوتسال به شرح زیر است:

۱ - برزیل
۲ - پرتغال
۳– اسپانیا
۴– جمهوری اسلامی ایران
۵- آرژانتین
۶- مراکش
۸- قزاقستان
۹- تایلند
۱۰- فرانسه
۱۱- ازبکستان
۱۲- اوکراین
۱۳- پاراگوئه
۱۶– کرواسی
۱۹ - نیوزلند
۲۱ - ونزوئلا
۳۰ - افغانستان
۳۱ - کاستاریکا
۳۴ - تاجیکستان
۳۶ - هلند
۴۰- گواتمالا
۴۴ - پاناما
۴۷ - آنگولا
۵۰ - لیبی
۷۸ - کوبا

کد خبر 6098426

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد