Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید سوری ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان در مصلی بروجرد اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب دشمنی با ملت ایران وجود داشته است اما امروز می بینیم این دشمنی ها بیش از گذشته شده است.

وی با بیان اینکه این دشمنی ها به طور قطع دلایلی دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با به خطر انداختن منافع دشمنان باعث شده برای اولین بار یک جبهه بیداری در سطح منطقه در مقابل جبهه استکبار شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: به همین خاطر دشمنان به دلیل بیداری اسلامی در سطح منطقه از ملت ایران خشمگین هستند و این دشمنی ها ناشی از اقتدار ملت ایران در مقابل استکبار است.

سرهنگ سوری اظهار داشت: همچنین امروز نفی استکبار به عنوان یک فرهنگ غالب در سطح منطقه و دنیا ایجاد شده است و شکست پی در پی دشمن و جبهه استکبار در مقابل جبهه مقاومت دلیل دیگر دشمنی آنها است.

به گفته وی، در سال های اخیر با وجود پرداخت هزینه های هنگفت جبهه استکبار اما می بینیم که در منطقه هیچ سودی عایدشان نشده است.

وی با اشاره به دیگر علل دشمنی استکبار با ملت ایران، ادامه داد: در جریان سقوط پهباد آمریکایی و تصرف نفت کش انگلیسی هیمنه استکبار شکسته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: بی تدبیری و کم کاری برخی از مسئولان یکی دیگر از عوامل دشمنی با ملت ایران است که اگر بهانه دست دشمن ندهیم نمی تواند نفوذ کند.

سرهنگ سوری یادآور شد: وقتی دشمن در صحنه نبرد و صحنه تقابل روبرو شکست می خورد با استفاده از پیاده نظام داخلی دست به اغتشاش می زند و ایحاد آشوب می کند و هدفش این است انقلاب اسلامی ایران تضعیف کند.

وی تصریح کرد: مسئولان نباید فرصت را برای سوءاستفاده پیاده نظام دشمن فراهم کند و از سویی مردم هم باید بدانند نحوه اعتراض به برخی از مسائل نباید به گونه ای باشد که سوء استفاده دشمن را برانگیزاند.

کد خبر 4778056

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد بوشهر شهرکرد بارش برف ایلام قزوین گرگان قیمت بنزین راهپیمایی بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی هفته بسیج شیراز بیرجند تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند

پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

کد خبر 748064

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب