Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر اظهار داشت: ملت ایران در طول ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و شهد شیرین شهادت را بارها چشیده‌اند و از این به بعد نیز مقتدرانه می‌ایستند.

وی با تبریک هفته بسیج افزود: امام خمینی(ره) معلم و پدر بسیجیان و تفکر بسیجی است که فرمودند: «بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک است که تمامی مجاهدان دفتر این تشکل را امضا کرده‌اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز بسیج را بهترین مدافع اسلام و انقلاب دانستند که مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است.

خطیب جمعه ملایر افزود: بسیج نیرویی است که میدان‌های خالی را پُر می‌کند و هرگز میدان را خالی نمی‌کند و اگر انقلاب و نظام اسلامی ما همچنان با قدرت پیش می‌رود، به واسطه وجود نیروی مخلص بسیج است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه آمریکا در فتنه سال ۹۸ نیز شکست خورد گفت: اگر آمریکا در یمن، لبنان و عراق شکست می‌خورد، به دلیل آن است که بوستان بسیج‌پرور در کشورهای اسلامی به راه افتاده و خار چشم ایادی آمریکا در منطقه شده است.

امام جمعه ملایر اخلاص در عمل، خدامحوری، حاضر در تمامی میدان‌ها، همراهی مجاهدت با ایمان و بصیرت، حفظ اندیشه‌های ارزشی و شهادت طلبی و تلاش مومنانه برای  حضور با اراده و همت بلند و پیشرو بودن در میدان‌های سخت را از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب به بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیج در ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی این ویژگی‌ها را از خود بروز و ظهور داده است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه بسیج در فتنه‌های سال ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ سینه سپر کرد و خون داد افزود: امثال بسیجیان هستند که انقلاب را با دادن خونشان تا به امروز سرِ پا نگه داشته‌اند و باید خائنان در این مواقع شناخت.

وی همچنین به اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در جمع اقتصاددانان مبنی بر اینکه در جنگ اقتصادی باید کشور مسلح به سلاح تولید داخلی شود خاطرنشان کرد: طبق این تاکیدات مسئولان گره زدن حل مشکلات به تصمیم‌های دیگران موجب بروز بدترین مشکلات می‌شود و این نوع نگاه باید کنار گذاشته شود.

خطیب جمعه ملایر گفت: باید در خرید داخلی، تولید و کیفیت‌سازی توجه کنیم و بتوانیم با سلاح رونق تولید در جنگ اقتصادی در مقابل دشمنان پیروز شویم.

حجت الاسلام برقراری از مسئولان خواست: به ظرفیت عظیم موجود در کشور مصمم باشند و اجازه ندهند هیچ کارخانه‌ای تعطیل و کارگری بیکار شود.

وی همچنین از مردم استان همدان و شهرستان ملایر به دلیل نجابت، بصیرت و وفاداری خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی در اتفاق‌های اخیر تقدیر کرد و افزود: مردم استان همدان در این اتفاق‌ها آب به آسیاب دشمن نریختند.

امام جمعه ملایر اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین را یک قانون دانست و بیان کرد: طبق فرموده‌های رهبر معظم انقلاب این امر تصمیم سران سه قوه بوده و این قانون باید اجرا شود، اما مشکلاتش را نیز باید برطرف کرد.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: از دولتمردان می‌خواهیم به مساله گرانی توجه ویژه داشته باشند و تدبیری برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا بیندیشند.

برچسب‌ها همدان ملایر معترضان سهمیه بندی بنزین قیمت کالا نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ملایر معترضان سهمیه بندی بنزین قیمت کالا نماز جمعه همدان ملایر معترضان سهمیه بندی بنزین قیمت کالا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود