Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@02:28:26 GMT

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت MIS مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۱۸۲

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت MIS مشخص شد

گابریل کالدرون در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان ترکیب تیمش را همانند جدال با فولاد به مصاف رقیب فرستاده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اولین دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر را برابر نفت مسجد سلیمان در استادیوم آزادی برگزار خواهد کرد و سرمربی آرژانتینی سرخپوشان ترجیح داده ترکیب تیمش را همانند آخرین مصاف در لیگ برتر برابر فولاد مقابل شاگردان مهدی تارتار به میدان بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرغم پایان محرومیت شجاع خلیل زاده، او جایی در ترکیب اصلی سرخپوشان به دست نیاورده و نیمکت نشین سرشناس این دیدار محسوب می‌شود. کالدرون که برای این بازی قادر به سود بردن از کمال کامیابی نیا (مصدومیت)، فرشاد احمدزاده (محرومیت) و بشار رسن (حضور در اردوی تیم ملی عراق) نبوده، امیدوار است در ادامه روند امتیازگیری موفق شود اولین پیروزی تاریخ در جدال با نفت مسجد سلیمان را کسب کند.

 

مطابق پیش بینی علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی این تیم در درون دروازه حاضر شده است تا تقابل ویژه‌ای برابر سوشا مکانی، دروازه بان حال حاضر نفت مسجد سلیمان و سابق پرسپولیس داشته باشد. این دو گلر که از دوران تیم ملی با یکدیگر کری و اختلاف داشته‌اند، مطمئنا سوژه جذاب این بازی محسوب خواهند شد و باید دید کدامیک در بسته نگه داشتن دروازه خود عملکرد بهتری به جا خواهند گذاشت.

 

در خط دفاعی نیز بار دیگر سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی حاضر شده و در کنار خود حسین کنعانی زادگان را می‌بیند و در سمت راست نیز مهدی شیری و در سمت چپ محمد انصاری حاضر خواهند بود.

 

در خط میانی نیز احمد نوراللهی که زننده تک گل تیم ملی مقابل عراق لقب گرفته، در کنار خود محسن ربیع خواه و مهدی ترابی و همچنین محمد نادری را خواهد دید و جنگ فیزیکی جالبی برابر خط میانی نفت مسجدسلیمان پیش رو خواهند داشت.

 

در خط حمله نیز علی علیپور در کنار وحید امیری حاضر خواهند بود و باید دید قادر به باز کردن دروازه سوشا مکانی و عبور از خط دفاعی قدرتمند نفت مسجد سلیمان خواهند بود یا خیر. آخرین حضور علیپور در آزادی با اتفاقاتی تلخ برای او همراه بوده است و او اکنون با انگیزه جبران آن اتفاقات پا به میدان گذاشته است.

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند سیدجلال حسینی محمد انصاری محمدحسین کنعانی زادگان مهدی شیری احمد نوراللهی محسن ربیع خواه مهدی ترابی محمد نادری وحید امیری علی علیپور پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • بیماری پارکینسون را سه سوته تشخیص دهید
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد