Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم اجازه نمی دهند دشمنان کوچکترین اقدامی علیه این انقلاب انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» امروز( جمعه ۱ آذر) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر اراک، افزود: مردم استان مرکزی در حرکتی خودجوش با هوشیاری و آگاهی آبروی استان امام خمینی(ره) را حفظ کردند که از این درایت و پختگی تشکر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم این استان تحت تاثیر اغتشاشگران و شیادان قرار نگرفتند، افزود: قدرت ملت ایران از مکتب حسینی منشعب شده و درس آزادی و آزادگی را از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) آموخته است.

 

وی ادامه داد: مردم با حضور حماسی در شهرستان های مختلف استان مرکزی، بساط آشوبگران را برچیده و در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادند و در گام دوم انقلاب نیز این مسیر با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدانند که مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز دست از ارزش‌های انقلاب اسلامی که به خاطرش هزاران شهید تقدیم اسلام کرده‌ند، دست بر نمی‌دارند.

 


وی با بیان اینکه مردم اجازه نمی دهند دشمنان کوچکترین اقدامی علیه این انقلاب انجام دهند خاطرنشان کرد: هدف آشوب گران ایجاد اضطراب، تردید و تفرقه در میان مردم و بدبین کردن آن ها نسبت به مسئولان و نظام است.

 

خطیب جمعه اراک‌ در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت هفته بسیج اضافه کرد: بسیج شجره طیبه و نیروی مردمی است که خطرات زیادی را طی چهل سال بدون چشمداشت و توقعی از میهن اسلامیمان دور کرده است.

 

امام جمعه اراک افزود: تشکیل بسیج مستضعفین از جمله اقدامات دوراندیشانه امام راحل (ره) است و به تعبیر ایشان بسیج لشکر مخلص خداوند است.

 

وی اظهار کرد: امروز همه ملت ایران بسیجی هستند، فرهنگ بسیج باید در جامعه جاری باشد.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی هفته بسیج سهمیه بندی بنزین هفته کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد انقلاب اسلامی تهدیدات دشمن توطئه های دشمنان خطبه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: در روز شهادت امام صادق علیه‌السلام رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب و مردمی که در این مراسم حضور یافته بودند را مورد شتم و ضرب قرار دادند و شماری را نیز به شهادت رساندند.

امام جمعه قم با تسلیت شهادت صادق آل محمد (ص) بیان کرد: باید بدانیم علت تمام مصیبت‌هایی که در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده چه بوده که امام باقر علیه السلام فرمود هر کسی ستم‌های ناروایی که بر ما اهل بیت علیهم السلام روا داشته نشناسد با کسانی که این کار‌ها را انجام دادند شریک است. ائمه معصومین علیهم السلام در طول امامت خود بدنبال حاکمیت الهی بودند و حاکمان زمان می‌دانست که امام صادق علیه السلام داعیه امامت دارد و درسی که ما باید در این عرصه بگیریم پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام است و کسی که می‌گوید دین از سیاست جدا است در واقع از اسلام و دین چیزی نفهمیده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که ایران اسلامی در این عملیات محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: در اسرائیل تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید. رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل فلسطین در دیدار با معلمان تاکید کردند هیچ راه حلی جز بازگشت صاحبان این سرزمین وجود ندارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اعتراض دانشجویان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن‌ها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است. متأسفانه عده‌ای امروز در برابر اقدامات آمریکا علیه دانشجویان سکوت کردند.

آیت الله سعیدی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: خروجی دهه ولایت صرف شادی و بزرگداشت نیست و بیان فضائل اهل بیت علیهم السلام باید در دستور کار باشد و خروجی دهه کرامت باید افزایش میزان ارادت و عمل مردم به آیات الهی باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: زیارت با معرفت اهل بیت علیهم السلام و عمل به احکام اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ها باشد. از نیروی انتظامی به دلیل تلاش‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف دارد باید تقدیر کرد. رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت در قالب دومین سفر به استان قم خواهند آمد که امید است این سفر نیز پر از خیر و برکت باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است