Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمد اسلامی درباره ثبت نام در سایت مسکن ملی در شرایط قطعی اینترنت تاکید کرد: مردم نگران نباشند و قرار نیست این شرایط باعث جاماندگی عده‌ای از ثبت نام در سایت مسکن ملی شود.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام‌ها در سه استان کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان به تعویق افتاد تا از لحاظ دسترسی به اینترنت به شرایط پایدار برسیم، تاکید کرد: مردم نگران نباشند و تا زمانی که از اتصال اینترنت و دسترسی همه مردم در مناطق مختلف به اینترنت اطمینان حاصل نکنیم، ثبت نام‌ها انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرار نیست این شرایط باعث تاخیر در اجرای برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن شود، اظهار داشت: در تلاش هستیم که سایت جایگزینی طراحی شود که با زیرساخت اینترنت ملی بتوان از آن برای ادامه ثبت نام‌ها استفاده کنیم.

اسلامی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم فردی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت از ثبت نام جا بماند. بیشتر بخوانید: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در دو سال! / سوال‌هایی درباره طرح مسکن ملی زمان ثبت نام مسکن ملی در شهر‌های جدید مشخص شد وی با بیان اینکه در مرحله اول ثبت نام‌ها هستیم، گفت: تا زمانی که اراضی مورد نیاز تامین شود و متقاضی برای خرید مسکن ملی در آن اراضی وجود داشته باشد، ثبت نام مسکن ملی در شهر‌ها ادامه دارد. البته هنوز ظرفیت خالی برای استان‌هایی مانند کرمان و سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های مسکن مهر و مسکن ملی اظهار داشت: پروژه مسکن ملی براساس تقاضای موثر و نیاز واقعی در شهر‌ها و نقاط مختلف به اجرا می‌رسد بنابراین هر نقطه‌ای که تقاضا برای آن وجود داشته باشد مسکن ساخته می‌شود و شاهد مسکن فاقد متقاضی در این پروژه نخواهیم بود.

اسلامی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهیم در جریان صاحب خانه کردن مردم عدد بزرگی را به نمایش بگذاریم، ادامه داد: در هر نقطه‌ای که امکان ساخت و ساز باشد و مردم هم از آن استقبال کنند به اندازه همان میزان استقبال، خانه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به توافق با وزارت آموزش و پرورش برای ساخت مسکن ویژه فرهنگیان و معلمان گفت: آنچه وزارت راه در توان دارد ساخت ۵۰ هزار واحد است، اما وزارت آموزش و پرورش آمادگی ساخت ۱۷۰ هزار واحد در کل کشور را دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این تعداد واحد قرار است که ۳.۵ ساله ساخته شوند، گفت: تمام شرایط آن منطبق بر شرایط مسکن ملی است و باید ضوابط مسکن ملی هم در این طرح رعایت شود. به این معنا که متقاضیان نباید سابقه ملکی داشته باشند، نباید از مسکن و تسهیلات دولتی استفاده کرده باشند، سابقه سکونت آن‌ها در محل مورد متقاضی باید به حد نصاب برسند و ...

اسلامی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا متقاضیان مسکن فرهنگیان حتما باید استخدام رسمی باشند، گفت: وضعیت استخدامی افراد مورد ملاک نیست و هر فردی که آموزگار است می‌تواند در صورت احراز شرایط در این پروژه شرکت کند. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی سایت مسکن قطعی اینترنت مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم

سخنگوی دولت اعلام کرد که بنا بر اعلام وزارت اقتصاد نیز ۳۶۰ همت تعهدات اوراقی که در دولت‌های قبل منتشر شده بودند، تاکنون در دولت سیزدهم تسویه شده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت در زمینه اجاره مسکن و حمایت از دهک‌های پایین جامعه اظهار کرد: یکی از اهداف دولت، تأمین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه است و افتتاح‌های خوبی تاکنون صورت گرفته است. دولت سعی کرد لایحه خود درباره موضوع طرح ساماندهی اجاره‌بها را تجمیع کند. طرح نهایی‌شده و در مجلس مورد اصلاح قرار می‌گیرد که امیدواریم به تایید نهایی و ابلاغ برسد که کمک خوبی به ساماندهی بازار اجاره خواهد کرد.

وی افزود: این مصوبه برای تعیین سقف اجاره و نظارت در این زمینه در اختیار خوبی به دولت می‌دهد. البته کاهش نرخ تورم تولید مسکن را سال گذشته شاهد بودیم و امیدواریم شاهد افزایش نرخ اجاره مانند سال گذشته نباشیم. نظارت گسترده بر بنگاه‌های املاک، مالیات بر خانه‌های خالی، سامانه رایگان خودنویس و هم‌چنین افزایش عرضه زمین و افزایش ساخت مسکن از جمله اقدامات ما در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟