Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به ضعف اطلاع رسانی در برنامه های پیش بینی شده برای مردم گفت: دشمن از این غفلت سوءاستفاده کرد اما مردم سربلند این آشوبها بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر گلپایگان، تأسیس بسیج را از برکات  اندیشه امام خمینی (ره) خواند و گفت: امام خمینی (ره) انرژی متراکم مردم را می شناخت و از این رو ملت را به یک حرکت جمعی و پویش عمومی که بسیج مستضعفان بود، دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه بسیج یک تفکر و فرهنگ در کلام امام (ره) و رهبری است، بیان کرد: بسیج همواره باید در جامعه برای اهداف بلند حاضر باشد همان گونه که در عرصه دفاع، امنیت، علم و فناوری و تخصص های گوناگون تاکنون درخشیده است و به این دلیل روشن، مورد کینه و خشم استکبار جهانی قرار گرفته است که به آن باید افتخار کند.


وی در خصوص سهمیه بندی بنزین و اصل صرفه جویی آن، تأکید کرد: این امر تصمیم قوای سه گانه کشور بوده است ولی در اجرا و پیاده سازی طرح و اطلاع رسانی آن خطا صورت گرفت که دشمن برای موج سواری خویش استفاده کرد.


حجت الاسلام کرامتی واکنش رهبر معظم انقلاب به حوادث سهمیه بندی بنزین را مدیریتی عقلانی توصیف کرد و افزود: رهبری با تأکید بر انتظارات مردم از مسئولان، از یک بدعت در قانون گذاری و اجرای آن پیش گیری کرد و این درسی برای مدیران کشور است که بدانند قانون فصل الخطاب است.


امام جمعه گلپایگان با تأکید بر موج سواری آشوب گران، تصریح کرد: دشمن بیدار است و منتظر انتقام گرفتن از مردم است ولی حضور تعیین کننده مردم در صحنه پس از آشوب، سبب سربلندی ملت شد و با بصیرت خود دشمنان عقب نشاند.

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد سهمیه بندی بنزین نماز جمعه هفته بسیج مساجد کتاب وحدت فتنه ۹۸ گلپایگان نمازجمعه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از آمران به معروف اظهار کرد: خداوند متعال رحمت واسعه خود را به خاطر افرادی که دغدغه دین دارند و در جامعه نسبت به منکرات جامعه بی تفاوت نیستند، می‌فرستد.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد و به اهداف خود نرسید چرا که مردم ما به ویژه بانوان به دشمن پشت پا زدند و پایبندی خود را به اعتقادات اسلامی را به دشمنان نشان دادند. در جامعه اسلامی اکثریت مردم دل داده اهل بیت (ع) هستند و نظام اسلامی را دوست دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به قدم‌های خیر آمران به معروف در جامعه اشاره کرد و گفت: کار خیری که شما آمران به معروف و ناهیان از منکر که انجام می‌دهید و در این راه مقدس قدم برمی دارید طبق روایات ائمه معصومین (علیهم السلام) جزای رحمت و خیر در زندگی شما قرار می‌دهد.

حجت الاسلام مظاهری به مردمی بودن ستاد امر به معروف اشاره کرد و فزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد انقلابی و مردمی است و نیروهای ستاد همان مردم هستند که در نظارت بر اجرای قوانین مصوب فعالیت می‌کند و در هرجایی در اجرای قانون مشکلی پیش بیاید مطالبه گری می‌کند.

لازم به ذکر است در این همایش از آمران به معروف که در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در نقاط مختلف اصفهان فعالیت داشتند تقدیر شد.

کد خبر 6100178

دیگر خبرها

  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است