Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:13:52 GMT

افزایش پوشش ابر در آسمان بوشهر طی هفته پیش رو

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۹۵۱

افزایش پوشش ابر در آسمان بوشهر طی هفته پیش رو

مساعدی از احتمال وقوع بارش پراکنده در سطح استان خبر داد و گفت: طی هفته پیش رو پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

«پیام مساعدی»  روز جمعه (1 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  از  بوشهر  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش یابی وضعیت جوی و دریایی استان نشان‌دهنده آرامش نسبی جو و دریا از امروز تا اوایل هفته پیش رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس اداره‌ کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: طی این مدت وزش ملایم باد و غبار محلی در طول روز و در ابتدای صبح در برخی نقاط وقوع مه از پدیده های غالب در سطح استان بوشهر است.

 

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در اواسط هفته پیش رو با گذر امواج ناپایدار جو و افزایش پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط عمدتاً بر روی دریا دور از انتظار نیست.

 

وی بیان کرد: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش ملایم باد و غبار محلی و در برخی نقاط در ابتدای صبح وقوع پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

 

مساعدی اضافه کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعدازظهر تا ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد سهمیه بندی بنزین مساجد هفته بسیج کتابخوانی کتاب خطبه های نماز جمعه وضعیت جوی هواشناسی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: امروز ناپایداری‌هایی در وضعیت جوی و دریایی استان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: امروز در پاره‌ای از نقاط استان از جمله ارتفاعات، نوار ساحلی و برخی جزایر غربی، تنگه هرمز و مناطق شرقی استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق با احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: بعدازظهر امروز افزایش باد جنوب غربی در مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان با احتمال گردوخاک محلی مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت با گذر یک موج بارشی در پاره‌ای از مناطق غربی، شمالی، شرقی و ارتفاعات رگبار پراکنده باران و رعدوبرق با احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود ارتفاعات و چرای دام در ارتفاعات خودداری شود.

وی گفت: بیشینه سرعت باد در تنگه هرمز گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا گاهی به بیش از دو متر خواهد رسید.

سی سی پور خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها در نظر گرفته شود.

وی افزود: تا اواسط هفته پیش رو بعدازظهر افزایش باد‌های جنوب غربی تا شمال غربی سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد و از لحاظ دمایی از امروز تا اواسط هفته افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آسمان استان بوشهر بارانی شد
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند