Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:06:44 GMT

الان وقت صحبت کردن درباره کالدرون نیست

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۱۱۴

الان وقت صحبت کردن درباره کالدرون نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن انصاری‌فرد پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از نتیجه بازی راضی نیستم، ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم؛ نتیجه باید طور دیگری رقم می‌خورد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به نتایج تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کنیم: همه باید تلاش کنیم و دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس بتواند در دیدارهای آینده عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اعتراض تماشاگران به عملکرد گابریل کالدرون سرمربی تیم گفت: الان وقت صحبت درباره این موضوع نیست. 

کد خبر 4778181

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گابریل کالدرون تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون والیبال لیگ کشتی والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: هدف مان حفظ آرامش و تمرکز تیم است و نمی خواهیم به اتفاقات گذشته برگردیم.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت هایی که از استقلال داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آنهاست دست پیدا کنیم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از این که به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است گفت: نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی خواهیم در مورد مسایل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم